Két változatban készítik az új generációs Chevrolet Tahoe rendőrautókat, a Police Pursuit Vehicle nevéhez híven a nagy sebességű közlekedésre van optimalizálva, a Special Service Vehicle pedig a terepen közlekedésre – utóbbinál széria az összkerékhajtás, ami az előbbinél feláras extra. Közös mindkét változatban, hogy azokat a nagy teherbírású négyévszakos Firestone Firehawk Pursuit abroncsokkal szerelik, amelyek a civil változat abroncsaihoz képest 100 km/órás sebességről lassítva 3,5 méterrel rövidebb fékutat biztosítanak. A kocsi egyébként 20 colos acélfelniket kap, mert kell a hely az elöl hatdugattyús nyergeket és 16 col átmérőjű tárcsát használó Brembo fékrendszernek.


A menetdinamikai jellemzőket ezen felül csökkentett hasmagasság, áthangolt felfüggesztés javítja a PPV és az SSV esetén, a hátsó tengelyen önzáró differenciálmű található, a sebességmérő pedig 225 km/órás sebességig mér garantáltan pontosan – akár bírósági eljárásoknál is használható a leolvasott adat. A PPV esetén a Camaro ZL1 sportkocsi olajozási rendszerét veszik át, amely nagy dinamikájú helyzetekben garantál biztonságos kenést, mindezt motor- és váltóolaj-hűtővel egészítik ki. A rendőrautó kivitel sajátja még az egyedi elektromos hálózat, amelyben extra áramköröket helyeztek el, amelyekkel az utólagos rendőrségi felszerelések (megkülönböztető jelzés, videórendszer, kommunikáció, számítógép, stb.) áramellátása megoldható, az átalakításhoz nem kell megbontani a belső tér burkolatait. A felesleges alapjárat-használat elkerülése végett van egy második, nagy kapacitású akkumulátor, amelyről az utólagos rendszerek sokáig működtethetőek.
Az 5,3 literes V8-as teljesítményét nem árulták el, annyit változott a 355 lóerős elődhöz képest, hogy hengerlekapcsolással takarékoskodik – akár hatot is lekapcsol a nyolcból az elektronika.