Egyenesen a DS legutóbbi tanulmányautóiról érkezik a felfrissített DS 7-es legszembetűnőbb újdonsága, a karosszéria színére fényezett lökhárítón keresztül világító LED-es menetfények, amelyek a korábbinál nagyobb méretű, és látványosabb betéttel megtöltött hűtőrácsot szegélyezik. Karcsúbbá tették a hátsó lámpákat, és immár a DS Automobiles olvasható króm betűkkel írva a csomagtérajtón. Áramvonalasabbak a 19 colos felnik, a csúcsmodell számára pedig 21 colos felniket készítettek.

Mivel az utastérrel kapcsolatban nem érte kritika a DS 7-est, ott nincs lényegi változás, grafikai elemként itt is feltűnnek a menetfényre emlékeztető vonalak, új színekben is elérhető a díszvarrás. Üdítő kivétel, hogy megtartották az előválasztókart, és nem tértek át az egyébként a Stellantis EMP2-es modelljeiben eluralkodó kapcsolóra.

A motorválaszték alapvetően marad az eddigi, tehát a benzin- vagy dízelmotor 130 lóerős, ezenfelül vannak a hálózatról tölthető hibridek, elsőkerékhajtással 225 lóerő a rendszerteljesítmény, összkerékhajtással 300 lóerő. Az akkumulátor immár 14,2 kWh kapacitású, amivel a WLTP-szabvány szerint 65 km-es az elektromos hatótávolság – városban ez eléri a 81 km-t –, a fedélzeti töltő 7,4 kW teljesítményű, így akár 2 óra alatt is kész lehet a töltés.

Van egy újdonság is, a DS 7 Performance a 360 lóerő rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtást kapja, és ehhez teljesen új felfüggesztést készítettek a DS Performance mérnökei. A hasmagasságot 15 mm-rel csökkentik, az első nyomtávot 24, a hátsót 10 mm-rel szélesítik ki, az első tengelyre 380 mm átmérőjű féktárcsákat szerelnek, a 21 colos Brooklyn fantázianevű felnik a modell sajátjai. A 0-100 km/óra gyorsulást 5,6 másodperc alatt letudja a sportváltozat, az állórajtos 1000 métert 25,4 másodperc alatt futja meg. A frissített változat piaci bevezetésnél választható DS 7 E-Tense 4×4 360 La Premiere limitált széria fényes fekete karosszériadíszeket kap, Basalt Black vagy Pearl Grey belsővel.