Japánban hivatalos lett a Mazda MX-5-ös 2019-es változata, amely fontos változásokat hoz. Nagyra nőttek örülhetnek annak, hogy a kormánykerék már nem csak magasságában, de tengelyirányban is állítható, a 30 mm nem tűnik soknak, de azért valami. Alapfelszerelés a koccanásgátló, és új külső-belső színek jelentek meg a választékban.

A legfontosabb változást azonban a teljesen áttervezett 2,0 literes motor jelenti, amely 27 grammal könnyebb dugattyúkat, 41 grammal könnyebb hajtókarokat kap, és teljesen új a hengerfej is. Nagyobb átmérőjűek a szelepek, a szívósor átmérője 28%-kal lett nagyobb, tehát több levegő tud átáramlani az égéstereken. Az egész átalakítás eredményeként az eddigi 158 LE/200 Nm-ről 184 LE/205 Nm-re emelkedett a teljesítmény, a leszabályozási fordulatszám pedig 6800/percről 7500/percre emelkedett. A Mazda MX-5-ös 1,5-ös blokkját is módosították, de annál nem változtak a teljesítményadatok.