Amíg a Juke globális modell volt, annak olcsóbb alternatívája volt a Nissan Kicks szabadidő-autó, amelynek legújabb nemzedéke Európa kivételével átveszi a Juke helyét a kínálatban, épp ezért már összkerékhajtást is kínálnak hozzá. Amíg a hossz pár centit csökkent az elődhöz képest, a belső tér mindkét üléssorban tágasabb lett, a karosszéria 4366 mm hosszú, 1801 mm széles és 1626 mm magas, érdekes módon 2 tengelytávolság is van, elsőkerékhajtásnál 2657 mm, összkerékhajtásnál 2664 mm.

A nagypanelos műszerfalon a kormány mögött 7 vagy 12,3 colos, középen 7 vagy 12,3 colos képernyő lehet, érdekes módon az S alapszinten csak Bluetooth kapcsolódási lehetőség van (itt csak 1 darab USB-A csatlakozó van), telefontükrözésre – rögtön vezeték nélkülire – csak az SV és SR felszereltségeken van lehetőség (itt már 2-4 darab USB-C csatlakozót adnak). Az Egyesült Államokban csak 2,0 literes szívómotorral (141 LE/190 Nm) és fokozatmentes automatikus váltóval adják a Nissan Kicks-et, stop/start rendszert csak elsőkerékhajtáshoz adnak. A vételárakat később árulják el.