A két egymás mellett parkoló autó alapján kívül nem lesz eltérés a normál és a Gordini változat között A két egymás mellett parkoló autó alapján kívül nem lesz eltérés a normál és a Gordini változat között

Nincs túlságosan nehéz dolguk a mérnököknek akkor, amikor a jelenleginél gyorsabb Renault Mégane RS-t készítenek. A futóműhangolást nagyon eltalálták, a kétliteres turbómotor teljesítményének növelése meg nem ördöngősség.

A Renault Mégane RS Gordini esetén minimálisak lesznek a műszaki változások, a teljesítmény 265-275 lóerő körül alakul majd, és várhatóan alapfelszerelés lesz a Cup felfüggesztés. Az átalakítások nagyrészt a belső térre koncentrálódnak, és nem csak az egyedi kárpit lesz a változás. Ha nem is olyan radikális eszközökkel, mint az előző R26.R esetén, de vagy 50 kg-mal csökkentik az autó tömegét, így az a szolid teljesítménynövekedés mellett is érezhetően sportosabb lesz.

Nem csalás a matrica, ezt a rendszámot lefényképezték a Nürburgringen is - igaz, ott egy fekete autón Nem csalás a matrica, ezt a rendszámot lefényképezték a Nürburgringen is – igaz, ott egy fekete autón