Egy évtizeddel ezelőtt nyitotta meg a tesztközpontját a Nürburgring közelében a brit Aston Martin manufaktúra, a létesítményt most AMR Performance Center-ré fejlesztették, azaz itt lesz az otthona a gyári versenyistállónak, és innen indulnak majd a Zöld Pokol meghódítására a gyári túrára befizető ügyfelek, illetve a One-77, Vulcan és Valkyre szuperautók gazdái itt szervizeltethetik autóikat.

A létesítmény felavatásával egy időben, tehát a Nürburgringi 24 órás autóverseny előtt leplezték le az Aston Martin DB11 AMR utcai autót is, amelynél az 5,2 literes V12-es biturbó 630 LE/700 Nm teljesítményű. Átprogramozták a nyolcfokozatú automatikus váltót a gyorsabb kapcsolások érdekében, úgyhogy a 0-96 km/h sprintidő 3,5 másodpercre csökkent, a csúcssebesség pedig 334 km/h.

A felfüggesztést is ehhez a modellhez hangolták, ami azt jelenti, hogy átprogramozták az elektronikus vezérlésű lengéscsillapítókat és az önzáró differenciálművet is, de a mérnökök megesküsznek arra, hogy a komfort nem szenvedett csorbát. Kívül-belül sok a látható karbon, Alcanatara borítja az utasteret, de nem bízzák az ügyfelek fantáziájára a kialakítást, hanem a gyári formatervezők által megálmodott két kombinációt lehet kérni, mindegyikből 100-100 darabot készítenek. Az Aston Martin DB11 AMR ára 174 995 font, extraként a csomagtérre szabott poggyászkészlet, karbon kormánykerék és karbon kipufogóvégek rendelhetőek.