Miután az ügyfél a Land Rover Defender 90-esét elviszi a holland Heritage Customs műhelyébe, ott először is komolyan kifaggatják arról, hogy mit is szeretne, majd megkapja a digitális terveket, adnak még pár nap gondolkodási időt, majd elindul az átépítés.

Szétszerelik az autót, levágják a tetőt, extra merevítéseket építenek be, és újrafényezik a karosszériát – vagy a gyári színre, vagy a kívánt egyedi árnyalatra. Benne van az árban, hogy újrakárpitozzák a belsőt, egyrészt egyedi színt lehet kérni, másrészt az időjárási viszontagságokat jobban elviselő anyagot használnak, majd következik az összeszerelés, a próba és az esetleges logisztika (világszerte szállítanak). Az egész folyamat mintegy 3 hónapot vesz igénybe, az ár a Defender 90-esen felül alaphangon 140 000 euró…

A most elkészült első példányt még a 2 évvel közreadott első vázlatok megismerése után rendelte meg gazdája, aki nagy rajongója a típusnak. Az ügyfél a Heritage Customs 20 colos alufelnijét választotta, narancs bőrkárpittal és a gyári halványzöld színnel. Az új vászontető egyébként csak félig automatikus, a szélvédőkeretnél kézzel kell oldani a reteszt, ezt követően villanymotorok és hidraulika mozgatja a tetőt, amely nyitott állapotában azért nem simul annyira finoman a karosszériába, ahogy azt az első vázlatok sejtették.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Heritage_customs (@heritage_customs) által megosztott bejegyzés