Ami a Jeepnek a Wrangler, az a Mahindrának a Thar – az indiaiak a Willys terepjáró licencváltozatával lettek autógyártók, és ennek a civileknek szánt változata a Thar. Nem pontosan a most megvásárolható modellt alakították át villanyautónak a Thar.e tanulmány kedvéért, az inkább csak a legendás nevet használja, megjelenése már egyedi. Utóbbi azért is nagyon fontos szempont, mert így a Stellantis jogászainak nem lesz majd lehetősége jogi úton akadályozni az észak-amerikai forgalmazást

A Mahindra Thar.e akkumulátoros-elektromos hajtású terepjáró szériaváltozata az indiai cég a Volkswagen között megkötött megállapodás értelmében a németek hajtómotorjait használja, tehát elöl 109, hátul (legfeljebb) 286 lóerős hajtómotor lehet, az akkumulátor (60-80 kWh kapacitás) már a Mahindra saját terméke. Jelen információk szerint lesz majd rövid 2 ajtós (zárt és vászontetős) és hosszú, 4 ajtós változat (kivehető tetőpanelekkel), utóbbit mintázza a Mahindra Thar.e tanulmány.