Nemrég debütált a legújabb Suzuki Wagon R, amelyből a két cég közötti megállapodás értelmében a Mazda elkészítette a Flair nevű modelljét. Azonban a Suzuki csak a két egyszerűbb megjelenést adta át a partnerének, a leglátványosabb Stingray-t megtartja magának.

Alaphelyzetben tehát a kockalámpás orrot kapja a Mazda Flair, míg az XS modellnél az emeletes fényszórók világítanak az orrán. A karosszéria hátulján csak a márkajelzésre szorítkozik az eltérés, ahogy a belső térben is. Érdemes megfigyelni az alapváltozatokban milyen takaros műanyaglappal fedik le az érintőképernyős fejegységnek a hűlt helyét – szenvedjen csak az, aki nem fizeti meg a felárat.

Ez már csak azért furcsa, mert egyébként csak a drágább, villanymotoros rásegítésű lágy-hibrid hajtást (0,66 literes szívómotor 52 lóerővel + 3,1 LE teljesítményű villanymotor) kapja meg a Mazda változat, tehát nem tartozik majd az olcsó kei-autók közé. Március 2-án indul a Flair forgalmazása, az alapváltozat ára 1 177 200 jen, azaz 3 millió Ft.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!