A spanyol és portugál piacért felelős Suzuki Ibérica weboldalán már elérhetőek az Esztergomban gyártott Suzuki Vitara öntöltő hibrid változatának árai, a francia forgalmazó oldaláról letölthető prospektusban pedig a műszaki adatok is megtalálhatóak – a hivatalos bemutatóra még nem kerített sort a gyár. Alapvetően arról a rendszerről van szó, amely már évek óta elérhető a Swifthez, csak itt a nagyobb méretű karosszéria miatt 1,5-ös szívómotort és 6 fokozatú robotizált váltót használnak.

Az árlistában Dualjet Hybrid néven megtalálható hajtásnál a K15C motorkódú, 1,5 literes négyhengeres szívómotor (102 LE/138 Nm) mellett egy 33 LE/56 Nm teljesítményű villanymotor hajt be a robotizált, 6 fokozatú váltóba, a rendszerteljesítmény 115 lóerő. A saját tömeg 80 kg-mal magasabb a lágyhibrid változatnál, a megengedett össztömeg alacsonyabb, így 480 kg-ra csökken a terhelhetőség; a csomagtérpadló alá beépítésre kerülő 140 V-os feszültségű akkumulátor ellenére nem csökken a raktér mérete. A 0-100 km/óra gyorsulás elsőkerékhajtással 12,7, összkerékhajtással 13,5 másodpercig tart, a csúcssebesség 180 km/óra. A szabványos fogyasztás elsőkerékhajtással 5,3-5,4 l/100 km, összkerékhajtással 5,8 l/100 km.

Az ibériai árak alapján 2300 euró a felára a Strong Hybrid rendszernek, de ez a felár a kézi kapcsolású váltóval szerelt Vitarához képest értendő, arrafelé még nem jelent meg az árlistában az automata váltós lágyhibrid hajtás; Franciaországban például 1700 euró felára van az automatikus váltónak, szóval nagyjából azt kell eldöntenie az ügyfélnek, hogy hagyományos automata váltót kér a lágyhibrid motorhoz, vagy netán az alacsonyabb rendszerteljesítményű, de sok városi használat esetén nagyobb spórolási potenciállal rendelkező öntöltő hibrid rendszert. A magyar piacra vonatkozó árak még nem ismertek, ahogy az sem, hogy mikor jelentik be azokat, de várhatóan heteken belül lesznek részletes információk a Suzuki Strong Hybrid hajtásáról.