Teljesen új akkumulátorokat készítettek a Porsche Taycan számára, ezért a prototípusokkal világszerte több mint 3,6 millió km-t tettek meg a mérnökök – ebbe beletartozik az a távolság is, amikor megfutották a Nürburgring új villanyautó-körrekordját. A frissítésnél igyekeztek még jobban megkülönböztetni egymástól az egyes változatok megjelenését, laposabbak lettek a fényszórók, a hátsó Porsche felirat már 3D-s hatású megvilágítást kap.

Finomítottak a kezelhetőségen (digitális menük, mélyebb Apple Carplay integráció), alapáron adják a kormányra szerelt üzemmódválasztót, itt található a Sport Chrono csomagos, Performance-akkumulátorral szerelt példányoknál a Push-to-pass kapcsoló, ami pár pillanatig megnövelni a vezető rendelkezésére álló teljesítményt. Gazdagabb lett az alapfelszerelés, már szériában adják a légrugózást, a hőszivattyút, az indukciós telefontöltőt, mégis sikerült átlagosan 15 kg-mal csökkenteni a saját tömeget.

Teljesen új fejlesztésű az elektromos hajtás, az akkumulátortól kezdve a teljesítményelektronikán át a hajtómotorokig. Alapesetben nettó 83,6 kWh (bruttó 89 kWh) kapacitású az akkumulátor, a Performance akkumulátor nettó 98,6 kWh (bruttó 105 kWh) kapacitású, jelentősen megnövelték a ki- és a bemenő teljesítményt. Például energia-visszatermeléssel az eddigi 290 helyett már 400 kW-tal lehet lassítani, azaz 0,3 g helyett már 0,497 g-vel tud lassulni egyszerű gázelvétellel a Taycan. Villámtöltésnél nem egyszerűen csak 50 kW-tal megnövelték a töltési teljesítményt 320 kW-ra, de sokkal tovább tudja tartani ezt a töltési tempót a Taycan. Azonos körülmények között (15°C-os hőmérséklet) a 10-80%-os töltés időtartama 37 percről 18 percre rövidül az új modellnél. A szabványos hatótávolságok akár 35%-kal növekedtek, a legnagyobb érték 678 km.

Pontos számok csak később lesznek, egyelőre annyit közöltek a hajtásokról, hogy a hátsó hajtómotor teljesítményét 109 lóerővel megnövelték miközben 10 kg-mal csökkent annak tömege, egyébként pedig az új Turbo S lesz a sorozat csúcsmodellje, amelynél 952 LE a rendszerteljesítmény – ez a rajtautomatika aktiválásakor érhető el, amikor 2,4 másodperc alatt megvan a 0-100 km/óra sprint –, egyébként „csak” 761 lóerőnek parancsol a sofőr jobb lába. Összkerékhajtású modelleknél lesz rendelhető az aktív felfüggesztés, amelynél még dinamikus tempózás esetén is vízszintes marad a felépítmény, és aktiválható komfort üzemmód, amikor finoman szabályozza az oldaldőlést a rendszer.