Audi A6 allroad némileg átfogalmazva: levegős futóművel lehasaltatva

A 10 napig dübörgő rendezvényen több mint 500 kiállító és 356 500 látogató vett részt. A pavilonokban a felhozatalt nagyobbrészt a kis-közepes tuningcégek, autófelszerelés-gyártók adták, de képviseltették magukat a rendezvényt támogató szervezetek is, mint Németország legnagyobb autóklubja, az ADAC, vagy a tuningszövetség (VDAT). A rendezők több tematikus elemmel is operálnak, így az oldtimerek és a versenysport képviselői is már hagyományosan külön területet kaptak. A show pavilonjaiban szép felhozatalon csorgathatták nyálukat a látogatók, minden tuningstílus képviselte magát az amerikai dragster-építéstől a legfrissebb európai irányzatokig. Emellett minden évben itt zárják a tuningXperience szépségversenyt is – idén a „zanzásított” autók hoztak új színt, ezekből a megrövidített tengelytávú kocsitorzókból több is látható volt. Míg a standok között lehetett csemegézni az új építési ötletekből, a legújabb szezonra szánt felnikből és egyéb felszerelésekből, addig a Motorsport Arenában drifteltek, gumit égettek lelkesen a résztvevők. A legnagyobb sikert a sugárhajtású amerikai iskolabusz és a dragmotor aratta!

A könnyűfém felnik frontján szinte minden gyártó képviseltette magát, az olyan klasszikusoktól kezdve, mint a Borbet, az olyan újkori desinggyártókig, mint az európai áttörésre készülő Vossen

A szervezők közvélemény-kutatása szerint a látogatók több mint 80%-a jelezte, hogy 2018-ban is szándékában áll ellátogatni a show-ra, amely igen jó arány, és arról tanúskodik hogy az Essen Motor Show nem csupán „túlél”, hanem továbbra is jó irányba halad.

A hostess-felhozatal legalább olyan parádés volt, mint az autóké

Tuningzsaru
Már hagyományosan az Essen Motorshow-n mutatta be a tuningszövetség (VDAT) a partnerek közreműködésével tuningolt rendőrautót, amelyet ekkor át is adnak a német rendőrségnek. Ezzel a tagok azt kívánják reprezentálni, hogy teljesen legális keretek között is lehet autót átépíteni, olyannyira, hogy a hatóság nem csak elfogadja, hanem használni is kész a profin feljavított képességű autót. A TUNE IT! SAFE! program keretein belül egy VW Golf R modellt készítettek fel a speciális rendőri feladatokra.

Zanzásított VW Golf II, 155 lóerővel, ijesztően agyament koncepció. Nincs mese, már ez is sláger!

A hétvégi napokon egy tűt sem lehetett leejteni a tömegben. Ekkor nem születhetett autófotó emberalak nélkül
Nagy felnik, nagy hangulat jellemezte az 50. Essen Motor Show-t
350 lóerős VW Golf GTI TCR versenyautó a 2018-as évadra
A Hellfire Jet-Bike hajtóműve egy General Electric T-58-as gázturbina átszámolva 3500 lóerős teljesítménnyel. Az iskolabuszban egy Westinghouse-J-34-es hajtómű termel 25 000 lóerőt. Csak szabadtéren mókáztak velük…
Feltűnő autó mellé feltűnő páros dukál: a szuperhős család
Egyre több a tuningolt hibrid és elektromos autó. Ez a BMW i8-as a Vossen nagykövete lett