1956 óta rendeznek ralit Korzika szigetén, 1967-ben lett a Francia Bajnokság része a futam, és a Rali-VB 1973-as megalapítását követően 2008-ig volt állandó része a versenynaptárnak, ahová 2015-ben tért vissza. A pilóták a tízezer kanyar ralijának nevezik az aszfaltos megmérettetést, amelynek 1975-ös kiadása nagyon kemény volt – a 77 induló párosból csak 22 ért célba. A francia Darniche Bernard – Mahé Alain páros által irányított Lancia Stratos HF nyert, de a 7-es rajtszámú, Nicolas Jean-Pierre – Laverne Vincent páros által irányított Alpine A110 1800-as raliautó végig a nyomában volt, végül 32 másodperces hátránnyal került a második helyre.

Ennek az ikonikus megjelenésű második helyezett autónak állítanak most emléket a 150 darabos Tour de Corse 75 elnevezésű limitált szériával. A sárga karosszériát fekete csomagtér- és utastér-tetővel kombinálják, és sok helyen felbukkan még a fehér szín is, például a 18 colos könnyűfém felnik is ilyenek, a kocsi hátulján helyezik utalnak a 7-es rajtszámra, amelynek vízszintes része a bal oldali hátsó lámpa. Az utastérben Sabelt kagylóülések jelentik az újdonságot, ezek támlájába a rali nevét hímezik – ezek lehetőséget adnak a többpontos verseny-biztonsági övek használatára.

Június 17-től lehet jelentkezni az Alpine A110 Tour de Corse 75 limitált szériára, amelynek az ára Franciaországban 80 000 euró – ezért a pénzért 300 lóerős motort, a legnagyobb tudású fejegységet is megkapja az ügyfél.