A 2001-től gyártott Mercedes-Benz W211-es E-osztály műszaki alapján fejlesztették ki a Chrysler 300C, Dodge Charger, Magnum és Challenger típusokat – a DaimlerChrysler érában néhány változást követően Chrysler LX névre keresztelték el ezt a padlólemezt, amelyet aztán a kanadai Bramptonban és Grazban a Magna-Steyr gyárában használtak (utóbbi helyen készültek a Lancia Themák). Most, számos kisebb-nagyobb frissítést (LC, LD, LA, LY) követően abbahagyják ezeknek az autóknak a sorozatgyártását, december 20-án gördült le a szerelősorról az utolsó Chrysler 300C (a HEMI V8-as december 9-én búcsúzott), 2 nappal később az utolsó Charger (szürke Scat Pack Widebody) és Challenger (fekete Demon 170) is elkészült.

Az Bramptonban található autógyárat előreláthatólag több mint 1 évre bezárják, ez idő alatt felkészítik azt az elektrifizált modellek gyártására, majd pedig kompakt Jeep modellekkel indítják újra azt. Azt még nem árulta el a Stellantis, hogy a Daytona SRT tanulmánnyal megelőlegezett sportkupét hol gyártják majd – lesz belőle akkumulátoros-elektromos és a 3,0 literes biturbó Hurricane blokk által hajtott kivitel is –, de a Chrysler 300C is utódot kap majd az STLA Large műszaki alapon.