Az üzemanyag-spórolást szolgálja a most bemutatott Hurricane nevű soros 6 hengeres biturbó, amivel az észak-amerikai piacon kínált szívó V8-as motorokat váltja le a Stellantis, magasabb teljesítmény mellett 15%-kal alacsonyabb fogyasztást ígérnek az új blokknak, amely több változatban készül majd. Elsőként az 5,7 literes lágyhibrid Hemi V8-as (376 LE) és a 6,4 literes Hemi V8-ast (471 LE) leváltó 406 LE és 507 LE teljesítményű változatokat lehet majd megvásárolni, előbbinek 610 Nm, utóbbinak 645 Nm a nyomatéka – a feltöltés miatt a 2350/perc és a leszabályozási fordulat között ennek legalább 90%-a a vezető rendelkezésére áll. Később nagyobb teljesítményű és elektrifizált változatok is lesznek.
Közös az alumínium blokk és a speciális spray-ként felvitt felületkezelés a hengerfalon, a 406 lóerős változatnál öntött alumínium dugattyúkat használnak, a 10,4:1 sűrítéssel ez a változat akár normálbenzinnel – 87 oktán az USA-ban – is üzemel, az 507 lóerős kovácsolt alumínium dugattyúkat kap, sűrítése 9,5:1, ennek már szüksége van a prémiumbenzinre – 91-94 oktán az USA-ban. A hasonló teljesítményű szívó V8-asoknál 2000 dollárral drágábban adják majd a Hurricane biturbókat az alvázas Jeep Wagoneer/Grand Wagoneer esetén, a többi Stellantis termékben várhatóan még az idén elérhető lesz az új erőforrás.