“Igazán örülök, hogy a Red Bull megvásárolta a Jaguár csapatot. Mióta szeptemberben közzétettük, hogy értékesíteni kívánjuk a Formula-1-es üzletágat, jelentős támogatást kaptunk a Jaguár istálló menedzsmentjétől és alkalmazottaitól, így igen kemény közös munka eredményeként végül jó nevű vásárlót találtunk” – nyilatkozta Richard Parry-Jones, a csoport alelnöke, a Ford Motor Company globális termékfejlesztésért felelős vezető műszaki igazgatója.
“A Red Bull igen sikeres vállalat, amely immár több mint egy évtizede van intenzíven jelen a Formula-1 világában és a motorsportban. Nagyon boldogan jelentem tehát be a megállapodást.”

“Egy teljes Formula-1-es csapat megvásárlása a Red Bull jólfelfogott üzleti érdeke” – nyilatkozta Dietrich Mateschitz, a Red Bull alapító elnöke.
“Ha még azt is hozzávesszük, hogy ennek kapcsán remek alkalom nyílik arra is, hogy közvetlenül vehessünk részt egy olyan sporttevékenységben, amely nekem személy szerint igen nagy örömet okoz, nos, akkor igazán érthető, miért vagyok ennyire boldog, hogy nyélbe ütöttük az üzletet. A szóban forgó csapat megvásárlása cégünk motorsport-történetének csúcspontja, emellett logikus lépés abban a folyamatban is, amelyet a Red Bull Junior Programmal kezdünk el. A program keretében fiatal tehetségeket karolunk fel és támogatjuk őket a verseny-hierarchia összes lépcsőfokán, a go-karttól egészen a karrier-erőfeszítéseket megkoronázó Formula-1-ig.”

“Hűha! El tudnának képzelni ennél jobb kimenetelt a Milton Keynes-i csapatnak?” – kérdezte Tony Purnell, aki a hírek szerint továbbra is az új csapat vezetői székében marad.
“Az elmúlt évben alaposan megismerhettük a Red Bullt, először még szponzorként, most pedig tulajdonosként. Kirobbanó energia, lelkesedés, nagyfokú elkötelezettség – a Red Bull csapat mindhárommal rendelkezik. Dave Pitchford és a csapat meglehetősen sok csodálót szerzett az elmúlt két évben, és a kemény munka bizony meghozta gyümölcsét, mégpedig ennek a mesés lehetőségnek a formájában. Végre vége a bizonytalanság hónapjainak, a hír pedig egyszerűen remek!”

A Jaguár versenyistálló sikeres eladása révén a Red Bull tulajdonába átszállt csapat a Cosworth motorokkal már bizonyosan ott lesz a 2005-ös évad versenyein. A Red Bull 70%-ra becsült piaci részesedésével és az 1,6 milliárd eurót meghaladó globális értékesítésével a világ, vezető energiaital-gyártója. A vállalat 1.850 főt alkalmaz, ebből 200 munkatárs a Red Bull Fuschl am See-ben található központjában dolgozik, az ausztriai Salzburg közelében. A Red Bull energiaitalt a fokozott fizikai és mentális igénybevétel pillanataira dolgozták ki, fokozza az éberséget, a koncentrációt, és csökkenti a reakcióidőt, így autóvezetés közben különösen előnyös a fogyasztása.
Jóllehet a Ford kiszáll a Formula-1-ből, a vállalat továbbra is a legfelső szintű, globális motorsport elkötelezett híve marad, emellett továbbra is ösztönzi majd a hamisítatlan motorsportot. A hónap folyamán a Ford új, négy éves partnerségre lépett az angliai Cumbriában működő M-Sporttal, hogy együtt szálljanak be a rali-világbajnokságba, emellett bejelentette, hogy részt vesz az új túrakocsi világbajnokságon is, továbbá folyamatosan támogatja a Formula-1-et is.

Az Aston Martin két hete leplezte le a DBR9-et, amely a 2005-ös Le Mans és más GT1 eseményekben lép majd pályára. Az Egyesült Államokban – akárcsak a Trans Am versenyekben uralkodó Jaguár – a Ford egy sereg motorsport-versenysorozat aktív szereplője, ilyen például a NASCAR vagy a CHAMP CAR.
Richard Parry-Jones erről így nyilatkozott: „A mai nappal új korszak kezdődik. Igen nehéz volt harmincöt éves jelenlét után úgy dönteni, hogy kiszállunk a Formila-1-ből. Ez alatt az idő alatt bőven megtapasztalhattuk, hogy ebben a sportban is van fent és lent, de a leghíresebb pilóták és csapatok győzelmei és bajnoksága révén beírtuk a nevünket a versenysport történetébe. Ez a siker nem jöhetett volna létre alkalmazottaink, partnereink, pilótáink, szponzoraink és természetesen rajongóink segítsége nélkül. Ez úton is szeretném mindenkinek megköszönni, és bizonyos vagyok abban, hogy a Formula-1-es üzletágat olyan kiváló tulajdonosnak adtuk el, aki igen nagy jövő előtt áll ebben a sportágban és e csodálatos vállalatok további előmenetelén munkálkodik.
Miután eldöntöttük, hogy kiszállunk, legfontosabb célunk az lett, hogy a lehető legjobban biztosítsuk az F1 csapat és munkatársaink jövőjét, és hogy a legkisebb zavart okozzuk a sportágban. Mindenki keményen dolgozott e célok megvalósítása érdekében és örömmel jelenthetem be, hogy a Jaguár istállót mostantól a Red Bull viszi tovább” – fejezte be Parry-Jones.