A szavazások, tesztek és a legkülönfélébb megmérettetések során a nagyközönség, a sajtó, a vásárlók és a szakemberek egyaránt megerősítették, hogy a Porsche még a piac legigényesebb elvárásait is változatlanul túlszárnyalja.

A Porsche immár csaknem rendszeres győztessé vált a „Legjobb Autók” („Beste Autos“), szavazáson, amely során az „auto motor und sport“ szakmai magazin szólítja minden évben olvasóit az „urnához”. A 2008-as eredmény szerint a kabriók kategóriájában a már sokszor bizonyított 911 Carrera végzett összesítésben az élen. A „Sportauto“ magazin olvasói a kabriók/roadsterek 80 ezer euróig terjedő kategóriájában a Boxstert tüntették ki „Az Év Legsportosabb Autója” („Sportlichstes Auto des Jahres 2008“) díjjal, így honorálva a könnyű középmotoros roadster óriási menetdinamikai tartalékait.

A nyitott 911-es hasonlóképpen meggyőzte az „Auto Zeitung“ olvasóit is, akik az „Auto Trophy“ díjak odaítélésekor a 30 ezer euró feletti kabriók kategóriájában szavazták az első helyre. Ezen olvasói felmérésen a 911 Carrera 21 esztendő alatt immár 15. alkalommal végzett a legjobb sportautóként magabiztosan az élen. Az „Auto Bild Sportscars“ a 911 GT2 modellt ismerte el, amelyet a „Powercar“ sportautó-magazin a 450 lóerő feletti szupersportkocsik körében avatott győztessé. A 911 GT2 a 911-es sorozat legsportosabb csúcsmodelljeként szerepel a palettán. A magazin szerkesztőségének választása alapján emellett a 911 Turbo Cabrio a kabriók/roadsterek, míg a Cayenne Turbo S a terepjárók kategóriájában bizonyult a legjobbnak.

A Cayenne többször is megvédte a terepjárók körében mértékadónak számító pozícióját. Az „Off Road“ szakmai magazin olvasói az „Off Road Award 2008“ szavazás keretében a legjobb luxusterepjáróvá választották. A Diners Club Magazin szerint a Cayenne „Az Év Terepes Modellje” („Geländegängiges Fahrzeug des Jahres“), az „Autoscout24“ internetes portál pedig kategóriájában egész Európa legjobb terepjárójaként az „Internet Auto Award“ elismeréssel tüntette ki. A sportos összkerékhajtású modell emellett a német, francia és holland országos értékelésben is az élen végzett, az „Autorecht24“ értékelése alapján pedig a Cayenne Turbo 2008-ban az „Év Autójaként“ hódította el a dobogó legmagasabb fokát.

A Porsche modelljei azonban más kontinenseken is a győztesek között szerepeltek, amit két példa is kiválóan mutat. Az ausztrál „Motor“ magazin tekintélyes „Az Év Nagyteljesítményű Autója” („Performance Car Of The Year“) szakmai szavazásán mindjárt két Porsche sportautó is a dobogón végzett, mégpedig a 911 GT2 a legfelső fokán, míg a PDK sebességváltóval szerelt új Carrera S a harmadik helyen. Az amerikai egyesült államokbeli „Car And Driver“ magazin pedig a Porsche Boxster és Cayman belépőmodelljeit az előző évhez hasonlóan ismét a „10 Legjobb Autó” („10 Best Cars“) közé választotta.

Ám nem csupán a Porsche termékei példaértékűek, hanem koncepciói és módszerei is. A VDI Mérési és Automatizálás-technikai Társaság (VDI-Gesellschaft Mess- und Automatisierungstechnik) a Porsche új 3.0 Kommunikáció-menedzsment rendszerének (Porsche Communication Management; PCM) kifejlesztéséért a „Useware 2008“ díjat ítélte oda. A PCM rendszere elsősorban gyors, egyszerű és biztonságos kezelhetőségével tűnik ki. Ezzel az évente kiosztott díjjal a Német Mérnökegyesület (Verein Deutscher Ingenieure) a különböző, kiemelkedően felhasználóbarát rendszerek fejlesztési módszereit ismeri el.