A BMW Magyarország Kft. a BMW motorkerékpárok, az eredeti alkatrészek, felszerelések behozatala és forgalmazása mellett a szerviztevékenység felügyeletéért, valamint a marketingkommunikációért is felel a továbbiakban. A folyamatot a két cég már hónapok óta közösen készíti elő, hogy az ügyfelek számára zökkenőmentesen tudják biztosítani a magas színvonalú szolgáltatásokat.

A két cég közötti szoros együttműködés a jövőben márkakereskedői szinten folytatódik. A BMW Magyarország a motorkerékpárok értékesítésében is hasznosítani fogja a BMW csoport nemzetközi know-how-ját, illetve bevezeti a leányvállalat eddig csak gépkocsik vásárlásakor felkínált lehetőségeit, így pl. a Financial Services szolgáltatást ezentúl a motorkerékpárokat vásárló ügyfelek is igénybe vehetik.

A BMW csoport magyarországi leányvállalata 2004. május 1-jén kezdte meg működését, és azóta irányítja a BMW és MINI autók, valamint a felszerelések behozatalát, illetve a szerviztevékenységet. 2005-ben a valamelyest csökkenő eredményeket produkáló hazai autópiacon a BMW Magyarország eladásai közel 60 százalékos növekedést mutattak 2004-hez képest. 2005-ben 58 százalékkal több BMW-t, illetve 73,3 százalékkal több MINI-t értékesítettek, mint egy évvel korábban.

A BMW csoport leányvállalatai között ezzel az eredménnyel a BMW Magyarország érte el a legnagyobb növekedést tavaly. Tilo von Harling ügyvezető igazgató szerint az elért eredmények a BMW csoport hosszú távú stratégiájának sikerét igazolják, és hozzátette, bízik abban, hogy a vállalat 2006-ban a motorkerékpárok terén is tovább javíthatja eredményeit.