Most még nem lehetnek sportosak az új Volvók

2016. március 8. (kedd)

Csak a SPA-építőkészlet előtti Volvo modellekhez választhatóak a Polestar Performance Parts néven kínált gyári kiegészítők.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ahogy az a prémiummárkáknál szokásos, immár a Volvo is kínál gyári tuning-kiegészítőket autóihoz, de első körben csak az SPA-építőkészlet előtti autókhoz, tehát a V40, S60, V60 és XC60 modelleket lehet sportosabbá varázsolni.


Amíg független vállalkozás volt a Polestar versenyistálló, legfeljebb csak chiptuningot kínáltak, de most, hogy már a gyár része a csapat, optikai- és futómű alkatrészek is lesznek a Polestar Performance nevű katalógusban, és persze a belső teret is át lehet alakítani, mondjuk egy új előválasztókarral vagy épp fém pedálokkal.

Kívül a 19 vagy 21 colos átmérőjű felnik jelentik a legnagyobb átalakítást, egyébként tető- vagy csomagtérfedél-spoiler rendelhető, a felfüggesztésben sportosabb hangolású és némi ültetést nyújtó rugó és lengéscsillapító tud változást okozni. Egyenként, de készletben is megvásárolhatóak áprilistól a Polestar Performance alkatrészek a kiválasztott márkakereskedésekben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Most még nem lehetnek sportosak az új Volvók

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér