Továbbra is csak az 1,0 literes lökettérfogatú, háromhengeres motorral választható a Suzuki Alto miniautó, de az most VVT változó szívó- és kipufogóoldali szelepvezérlést kapott, így csökkent a szabványos fogyasztása.

Változatlanul 68 lóerő a teljesítmény, a nyomaték 90 Nm – utóbbi azonban nem az eddigi 3400-as, hanem 4800-as percenkénti fordulaton mérhető. A jobb gázreakció miatt a vezető nem veszi majd észre a változást.

A szabványos fogyasztás 4,4 l/100 km-ről 4,3 l/100 km-re csökkent, a megtakarítás leginkább a mérési ciklus városi szakaszában (5,5 l/100 km helyett 5,2 l/100 km) jelentkezik, a CO2-kibocsájtás 103 g/km-ről 99 g/km-re csökkent, ami az ez alapján adózó piacoknál érezhet megtakarítást jelent. Külföldön egyébként létezik még a Suzuki Alto motorleállítóval is, ebben az esetben mindössze 4,1 l/100 km a szabványos fogyasztás, 94 g/km a CO2-kibocsájtás. Az utastérben a színek és egy új, USB bemenetes rádió jelenti a változást – már ha  akedves ügyfél megrendeli a gyári rádiót -, a radikálisan eltérő megjelenésre még várnunk kell itt Európában.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!