Egy- vagy két napig kell mellőzniük akkumulátoros-elektromos haszonjárművüket a Mercedes-Benz eVito és eSprinter tulajdonosoknak, mert azokat ellenőrizni kell. A kiegészítő padlóburkolat ellenére előfordulhat, hogy víz (télen sós lé) kerülhet az akkumulátorházra, ami korrózióhoz vezet, ami az autó mozgásképtelenségét eredményezheti, és akár rövidzárlat miatt tűzhöz is vezethet. A márkaszervizekben lebontják az alsó burkolatot, ellenőrzik az akkumulátorház épségét, megtisztítják azt, és ha már előrehaladott állapotú korróziót észlelnek, akkor cserélik az akkumulátort. Ebben a visszahívásban a 2019. novembere-2020. májusa között gyártott eSprinterek és a 2018. december-2019 november között gyártott eVito-k érintettek.
A 2019. november 20. és 2020. augusztus 20. között gyártott eSprinterek tulajdonosaira egy második visszahívás is érvényes, a kezelési utasításból ugyanis kimaradt az a felhívás, miszerint csak és kizárólag engedélyezett töltőkábellel végezhető az akkumulátor töltése. Az érintett autók kezelési könyvébe utólag rögzítenek egy, megfelelő figyelmeztetést tartalmazó oldalt.