Ötajtóssal és kombival lett teljes a Fiat Tipo modellcsalád

2016. március 1. (kedd)

A 3,5 millió Ft-os Tipo szedán alá- és fölé érkezik majd várhatóan ősszel az ötajtós és kombi karosszéria.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagyban leegyszerűsíti a dolgokat a Fiat azzal, hogy a korábban több, különféle modellel lefedett alsó-középkategóriában a jövőben csak egyféle autót kínál, de azt rögtön három változatban. A sort a lépcsős hátú Tipo nyitja, amely 3,5 millió Ft-os áron lesz hamarosan megvásárolható, és ehhez csatlakozik majd nemsokára az ötajtós és a kombi változat.


Amíg az ötajtósnál a lehető legtöbb karosszériaelemet változatlanul vették át a lépcsős hátú változatról, ennek megfelelően a hátsó oldalajtók körvonala se változott, épp csak a hátsó túlnyúlást rövidítették le, és enyhén ívelt, a csomagtérfedélre is átnyúló hátsó lámpákat készítettek.

Ugyanezeket használja a kombi is, ennél azonban muszáj volt megváltoztatni az ablakvonalat amiatt, hogy vízszintesen húzódik a tető, amelyen síneket is elhelyeztek. A belső térről – annak is a számunkra érdekes, hátsó traktusáról – nem közölt képeket a Fiat, így várhatóan csak később, az ősszel várható piaci bevezetéshez közeledve tudjuk majd meg, hogyan néz ki az ötajtós és a kombi Tipo csomagtartója, és hogy mekkora ezek befogadóképessége.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ötajtóssal és kombival lett teljes a Fiat Tipo modellcsalád

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér