Napok kérdése az új Range Rover leleplezése

2012. augusztus 3. (péntek)

Újabb kémfotók árulkodnak a negyedik Range Rover hamarosan várható leleplezéséről.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Korábban már közöltünk kémfotót a gyárban, mindenféle álcázás nélkül lefényképezett, negyedik generációs Range Roverről. Most két új információval lettünk gazdagabbak az új felvételek révén: hosszú tengelytávolságú változat i lesz az újdonságból, és a nullszéria már elkészült.


Az első generációs Range Rover sokáig csak háromajtós karosszériával készült, az ötajtós felépítménynél eleinte ennek alvázára készült, az 1992-es nagy modellfrissítés keretében bemutatták a 20 centivel nyújtott tengelytávolságú LWB változatot. Később már csak ötajtós felépítménnyel készült a Range Rover, így már nem volt szükség extra nyújtásra. Egészen mostanáig. Különösen Kínában kedvelik a nyújtott tengelytávolságú autókat, még akkor is ilyet vesznek, ha már a normál karosszériában is tökéletesen elférnek. A Range Rover esetén jó nagy toldást látunk a B oszlop mögött, pontos számokat majd a napokon belül várható bemutató után tudunk majd. Utóbbira abból következtetünk, hogy a gyárudvaron lefényképezték az elkészült nullszériát, ennyi álcázatlan autót pedig nem lehet sokáig titokban tartani. Amint lesznek új fejlemények Range Rover ügyben, közöljük azokat.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Napok kérdése az új Range Rover leleplezése

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
25 °C
10 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér