Túlzás lenne szárnyaló fantáziával vádolni a formatervezőket, bár azis lehet, hoyg felsőbb utasításra lett olyan hétköznapi az új Audi A6 Avant: az eleje úgy néz ki, mint az összes többi Audi, a hátsó része meg úgy, ahogy az Audi kínálat fele.

Mivel a limuzin kapcsán mindent megtudtak az új A6-osról azok, akiket érdekel a téma, azoknak az új számadatok következnek A karosszéria hossza 4,92 méter, a raktér mérete alaphelyzetben 565 liter, a hátsó ülések ledöntésével 1680 literesre bővíthető a hasznos térfogat.

Hátulról elvégezhető a raktér bővítése Hátulról elvégezhető a raktér bővítése

Ezzel rögtön a végére is értünk az A6 Avant-specifikus dolgoknak, de azért érdemes még megjegyezni, hogy a kezdetben öttagú (2.0 TDI 170 LE, 2.8 FSI 204 LE, 3.0 TFSI 300 LE, 3.0 TDI 204 LE és 3.0 TDI 245 LE) mellé nem sokkal a piaci rajtot (előreláthatólag szeptember) követően csatlakozik a háromliteres dízel egy új változata. Erről annyit árultak el, hogy 313 lóerős teljesítményével rögtön az A6-os legerősebb erőforrása lesz, és magától értetődően a limuzinhoz is választhatják majd a kedves ügyfelek. Ezzel szerelve az A6-os 5,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, végsebessége 250 km/óra.

Nem lesz sík a padló, a tér legfeljebb 1680 liter Nem lesz sík a padló, a tér legfeljebb 1680 liter