A Geely egyik első, európai leányvállalata volt a londoni taxikat gyártó cég, amely időközben London Electric Vehicle Corporation-ként tagja a konszernnek. Ennek a feladata volt a kifejezetten haszonjárművek számára kifejlesztett villanyautó-alap elkészítése, amely SOA, azaz Space Oriented Architecture névre hallgat. Ez közeli rokona a személyautókhoz kifejlesztett, és számos autó által használt SEA, azaz Sustainable Experience Architecture műszaki alapnak, onnan veszi át a hajtómotorokat és az akkumulátort.

Konkrét terveket még nem mutattak, de azt elmondták, hogy lesz majd kifejezetten taxiüzemre kialakított modell, lesz személyszállító és haszonjármű is a 3-3,8 méteres tengelytávolságú, 4,86-5,99 méteres hosszúságú járművek között. Ez megfelel az Európában elterjedt, 3,5 tonnás össztömegű haszonjárműveknek. 38,6 cm-es belépőmagasságot ígérnek a Geely mérnökei, ami 74 mm-rel alacsonyabb a mai haszonjárművek átlagánál, hátsó légrugózás is elérhető lesz, amivel további 20-40 mm-rel lehet majd csökkenteni a hátsó hasmagasságot. Alapesetben 73 kWh kapacitású lítium-vas foszfát telepet kap a SOA alap, opciós a 102 kWh és 120 kWh kapacitású nikkel-kobalt-mangán akkumulátor.