Íme az utolsó Scion, mielőtt lehúzzák a rolót

2016. március 17. (csütörtök)

A New Yorki Autószalonon debütál a tC Release Series 10.0 elnevezésű limitált szériás autó, amely a márka búcsúja is egyben.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Még az év vége előtt egyszerűen beleolvad a Toyota márkába a Scion márka – mármint azok az autók, amelyek életképesek még, a többit egyszerűen megszüntetik -, addig is egy utolsó limitált szériát dobnak piacra, a tC Release Series 10.0 megalkotásában Kei Miura tuner is segített.


Üvegszálas műanyagból készített egy teljes légterelő-készletet a kupé számára, az új elemeket könnyen fel lehet ismerni, hiszen a Barcelona Red színű karosszériára feketére fényezve szerelik fel ezeket a kiegészítőket: első koptató, küszöb- és hátsó lökhárító szoknya, valamint csomagtér peremére helyezett légterelőből áll a csomag. Feketék a könnyűfém felnik, az ültetőrugók a TRD-katalógusból jönnek, a sportkipufogó mélyebb hangot ad a 2,4 literes szívómotornak.

Az utastérben piros díszvarrás teremti meg a vörös-fekete hangulatot, az ülésen, a kézifék- és váltókar-szoknyán valamint a kormányon használják ezt, és még ott vannak egyedi padlószőnyegek is. Azoknak készítik az 1200 darabos limitált szériát, akik sajnálják majd a Scion márka megszűnését, ők 23 190 (kézi váltó) vagy 24 340 (automatikus váltó) dollárért vásárolhatnak egyet ebből a – számukra – különleges Scion tC kupéból.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme az utolsó Scion, mielőtt lehúzzák a rolót

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér