Íme a nyolcvan százalékos Alpine

2016. február 17. (szerda)

Még tovább csigázza az érdeklődést a Renault, az Alpine Vision az utolsó utáni tanulmány a jövőre érkező szériaautó előtt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Technikai okokból nevezik tanulmánynak az Alpine legújabb, Vision autóját, csak jövőre indul meg a sorozatgyártása, így talán a reménybeli vásárlók könnyebben viselik el az addig még hátralévő bő esztendőt. A Celebration nevű tanulmányhoz képest kicsit módosítottak az arányokon, hosszabb lett az orr, reálisabbak a kerekek, végre van belső tér is.


Hivatalosan „80 százalékban” kész az A110-es vonalait idéző karosszéria, a gyakorlatban már csak részletek változnak, úgymint használható méretű külső tükröket kap az autó, és úgy nagyjából ennyi. Annyira a végleges autóval van dolgunk, hogy a Monaco-ban megtartott bemutató alkalmából a prototípussal felautóztak a Col de Turini-re, a Monte Carlo Rali legendás szakaszára.

Amit nem ismerünk, az a pontos műszaki tartalom és a végleges elnevezés. Felmerült az A120-as jelölés, de az AS1 és AS110-es neveket is levédte a Renault, szóval van választási lehetősége. A technikával kapcsolatban annyi ismert, amelyet korábbi információmorzsák alapján össze lehet szedni.

A költségek alacsonyan tartása miatt alumínium, és nem karbon vázat kap a kupé, a motorja az 1,6 literes turbós négyhengeres továbbfejlesztésével született 1,8-as turbó, amelynek 250-300 lóerő lesz a teljesítménye modellváltozattól függően, a váltó a hatfokozatú, dupla kuplungos egység lesz, a 100 km/órás tempót 4,5 másodperc alatt éri majd el.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Első körben, azaz 2017 második negyedévében Európában indul majd meg a forgalmazás, a szériaváltozatot még az idén, a Párizsi Autószalonon megismerhetjük majd, ezt követően világszerte öt kontinensen forgalmazzák majd az új Alpine-t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Íme a nyolcvan százalékos Alpine

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér