Így néz ki egy divatos villanyautó

2016. február 29. (hétfő)

A Citroën e-Mehari a szériaváltozata mellett a Courrèges divatház által átalakított változatban is látható lesz a Genfi Autószalonon.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nem ez első eset, hogy a Courrèges divatház a járműiparban dolgozik, 1983 elején a Honda Tact robogót tervezték át, akkor azonban csak a színekkel variáltak, most néhány egyedi alkatrészt is készítettek annak érdekében, hogy stílusos legyen a Citroën e-Mehari villanyautó.


A fehér a téma alapja és az autó majdnem minden porcikájának a színe, amelyet foltokban narancs színnel dobnak fel. Aztán ott van az áttervezett tető, amely csak az elöl utazóknak nyújt némi védelmet, a hátsó rész fölé már nem terjed ki a homokfújt plexilap védelme. Aggódni nem kell, a gyári eredetihez hasonlóan a dizájnos belső is teljesen egészében időjárásálló kialakítású lett.

A gyári sportkormány helyére a Citroën márkánál sokáig meghatározó egyküllős volánt helyeztek, és ahogy eddig, ezután sincs semmiféle passzív biztonsági berendezés a fedélzeten. A megjelenésen kívül nem bolygatták a konstrukciót, tehát 67 lóerős villanymotor hajtja az első kerekeket, a csúcssebesség 110 km/h és a 30 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral mintegy 200 km távolságot képes megtenni egy feltöltéssel az e-Mehari.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Így néz ki egy divatos villanyautó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér