Noha az 1957-es Fiat Nuova 500-as alvázszámával fut az itt látható jármű, valójában egy kifejezetten ide gyártott acél csővázra helyezték csak rá az olasz karosszériát, azaz a motor köré építették fel az egészet.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2016/06/289209_fiat2-1.jpg?x88250)
Utóbbi egyébként egy 2,5 literes, négyhengeres Subaru boxer, amelyet azért alaposan átépítettek. Nagyobb turbó került rá, amely az autó legvégén helyezkedik el, két benzinpuma szállít kellő mennyiségű üzemanyagot a verseny-motorvezérlővel ellátott motornak, amelynek a keréken mérve 300 lóerő a teljesítménye. A váltó egy Porsche G50-es egység, amellyel együtt a féltengelyeket is átvették.
![](https://www.automotor.hu/wp-content/uploads/2016/06/289210_fiat3-1.jpg?x88250)
A karosszériát a kerékjáratoknál alaposan kiszélesítették, a fényszórókat kiemelték a homloklemezből, és noha alaposan megemelték az egészet, a váltó miatt így is le kellett mondani a hátsó ülésről. Mivel a csőváz a teherviselő szerkezet, megtartották a nyitható vászontetőt. Állítólag felejthetetlen élmény az autó vezetése, de erről csak az győződhet meg, aki komoly vételi szándékkal keresi meg a Motoexotica kereskedést.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!