Hozzánk is jön majd a Subaru Trezia

2010. december 1. (szerda)
A márkát birtokló Toyota kínálatát kihasználva alkotta meg a Subaru legújabb kis buszlimuzinját, a Trezia a Verso-S-re épül.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Visszafogott mgjelenésű Verso-S. Talán pont ezért lesz nyerő? Visszafogott mgjelenésű Verso-S. Talán pont ezért lesz nyerő?
Volt, hogy a Suzukitól (Esztergomban gyártott összkerékhajtású Swift, mint Justy) vagy épp a szintén a Toyota holdudvarába tartozó Daihatsutól (előző Justy) kölcsönzött autót a Subaru márka, most azonban egyenesen az anyacéghez fordultak. Ennek eredménye a Verso-S átalakításával megszületett Trezia nevű buszlimuzin.

Ennek forgalmazása valamikor a jövő évben indul meg, és Európában is megvásárolható lesz. A forma egyszerűbb, mint a Toyotánál, biztos lesznek olyanok, akik pont ezért választják majd a Subaru-emblémás modellt. Egyéb okuk nem nagyon lesz, hiszen nem kínálnak összkerékhajtást az autóhoz, és a motorkínálatban sincs eltérés az eredetihez képest. Japánban egyedi, a Verso-S-nél sportosabb futómű-hangolással kínálják az autót, kérdés, mennyi marad meg ebből, mire hozzánk elér?

  Európában is forgalmazni fogják az új Subaru buszlimuzint Európában is forgalmazni fogják az új Subaru buszlimuzint

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hozzánk is jön majd a Subaru Trezia

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

derült
36 °C
19 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér