Hóhányó lett a Mercedes CLS

2010. december 1. (szerda)
Az utolsó utáni pillanatban, de még a forgalmazás előtt leplezte le az új generációs CLS összkerékhajtású változatait a Mercedes.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Összkerékhajtással is elérhető lesz a második generációs CLS Összkerékhajtással is elérhető lesz a második generációs CLS
Míg az első Mercedes CLS generáció csak hátsókerékhajtással készült, addig az új modell már a forgalmazás 2011 januárjára időzített megindítását megelőzően bemutatkozott 4MATIC állandó összkerékhajtással, ezzel tízre növelve a Mercedes-Benz négykerékhajtással is elérhető osztályainak sorát.

Két erőforrással, a háromliteres V6-os dízelmotorral (265 LE, 620 Nm) és a 4,6 literes, biturbó V8-assal (408 LE, 600 Nm) lehet választani  4MATIC összkerékhajtás legújabb generációját. Alaphelyzetben az első/hátsó tengely között a nyomatékot 45:55 százalékban elosztó központi differenciálmű elektronikus vezérlésű, a körülmények függvényében módosítani tudja az előre vagy épp hátra küldött teljesítmény nagyságát. Az ESP fékezéses differenciálzár funkciójának köszönhetően nem jön zavarba akkor sem, ha eltérő tapadású felületen vannak az egyes kerekek.

  A legmodernebb 4MATIC rendszert kapja az autó A legmodernebb 4MATIC rendszert kapja az autó

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hóhányó lett a Mercedes CLS

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zápor
18 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér