Hivatalos: könnyebb és szebb lett a Leon

2012. július 17. (kedd)

Szeptember végén, a Párizsi Autószalonon mutatják be a nagyközönségnek a Seat Leon 3-at.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - iWiW, Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

Megosztás az iWiW-en! gomb "Megosztás az iWiW-en" gomb. Ezzel a gombbal a legnépszerűbb magyar közösségi oldalon, az iWiW-en tudsz tartalmat megosztani. A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Elsőként az ötajtós karosszériát ismerhetjük meg a Seat Leon harmadik generációjából (röviddel a fényképek kiszivárgása után), a háromajtós és a kombi jövőre csatlakozik hozzá, majd a Frankfurti Autószalonon lesz teljes a trió.

A cikk a hirdetés után folytatódik

Az új generációs kompakttal együtt mutatkozik be a spanyolok új márkajelzése, amelyben az S betű középső szárát csak egy törés szakítja meg. Az utastérben is az egyszerűsítés volt a fő szempont, miközben a minőségérzeten is javítottak. Vezetőközpontú a kialakítás, új infotainment rendszer is elérhető lesz, 5,8 colos képátlójú érintőképernyővel.

Az új MQB építőkészletből egy 4263 mm-es autót hoztak össze, a tengelytávolság 2636 mm. A csomagtartó befogadóképessége 40 literrel, 380 literre emelkedett, és szemmel láthatóan immár ki is lehet látni az utastérből a nagyobb ablakfelületek miatt. A vezető szempontjából fontos változás még, hogy az előző generációhoz képest 90 kg-mal csökken a megfelelő változatok tömege.

A forgalmazás turbófeltöltős-közvetlen befecskendezéses motorokkal indul, az 1.2 TSI 86 és 105 lóerővel választható, az FR kezdeti erőforrása az 1.8 TSI 180 lóerővel. Dízel-fronton az 1.6 TDI 105 lóerővel és az új 2.0 TDI 150 lóerővel lesz választható. Pár hónap késéssel jön majd a 90 lóerős 1.6 TDI és a 184 lóerős 2.0 TDI, és minden bizonnyal az új, legalább 225 lóerős 2.0 TSI is hamar megérkezik. Hatfokozatú kézi kapcsolású, hat- vagy hétfokozatú DSG váltó is elérhető lesz, 150 lóerőtől fölfelé már független hátsó felfüggesztést kap a Seat Leon, ez alatt csatolt lengőkarokat kap.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! iWiW Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Hivatalos: könnyebb és szebb lett a Leon

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: 50 éves a Skoda 1000 MB, Tuning: Skoda S100
  • Teszt: Seat Leon ST 1.4 TSI, Dacia Logan MCV 1.5 dCi, Toyota Auris Sports Tourer HSD, Toyota Corolla 1.6 CVT, Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI, BMW X5 xDrive30d, Honda CB500X és Honda VFR1200X
  • Vezettük: Audi S1 és Audi S3 Cabriolet, Porsche 911 Targa 4 és 4S
  • Tanácsadó: Autók tavaszi karbantartása

Aktuális: Auto Bild 2014. április

Autó-Motor aktuális címlap
  • Design Award 2014 – szavazzon, melyik autó tetszik a legjobban Önnek!
  • Nyári abroncsok összehasonlítása 225/50 R17-es méretben
  • Vezettük: Mini Cooper S, Seat Leon Cupra, Mercedes C-osztály, Porsche Macan
  • Kompakt szabadidő-autók összehasonlítása: Hyundai ix35, Mitsubishi ASX, ©koda Yeti, Volkswagen Tiguan
  • 100 000 km: Mini Cooper SD Countryman

Időjárás

Budapest

zápor
18 °C
7 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?