Ford Kuga – a második visszahívás ezen a héten

2012. július 20. (péntek)

Arra kéri a Ford az Escape 1.6 EcoBoost tulajokat, egy centit se menjenek az autókkal.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Felszólította a Ford az Escape szabadidő-autó (nálunk hamarosan Kuga-ként lesz megvásárolható) azon vásárlóit, akik az 1,6 literes EcoBoost turbómotorral rendelték meg autóikat, hogy azonnali hatállyal függesszék fel azok használatát, sehová ne menjenek velük, és hívják fel márkakereskedőjüket, aki trélerrel visz nekik egy csereautót, és a szervizbe szállítja az ő kocsijukat.


Az ok ezúttal, hogy egy benzincső kiszakadhat, és a forró motorblokkra spriccelő benzin begyulladhat. Eddig három eset ismert, két autó a gyárban égett ki, és egy kanadai vásárló autója is megsemmisült. A javítás egyébként egy óra alatt elvégezhető, azonban egyelőre nincs elég pótalkatrész (megfelelően hajlított benzincső), ezért kapnak az ügyfelek csereautót addig, amíg vissza nem kapják a sajátjukat. A 2,0 literes EcoBoost turbómotorral és a 2,5 literes szívómotorral szerelt Ford Escape szabadidő-autók nem érintettek ebben a visszahívásban. Azokkal csak a fékezést akadályozó padlószőnyeg miatt kell felkeresni a szervizt. Vajon a jövő héten hány visszahívást rendelnek el az autóval kapcsolatban?

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Ford Kuga – a második visszahívás ezen a héten

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

gyengén felhős
26 °C
15 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér