Az M5-ösben megismert technikát kapja a BMW M8-as, azonban csavartak egy keveset az M üzemmódokon a mérnökök: a felfüggesztés, a kormányzás, a motorreakció és az összkerékhajtás mellett immár a fékrendszer reakcióját is lehet állítani. A finomhangoláshoz van egy gyorsbillentyű, amivel rögtön a megfelelő menü jelenik meg a középső képernyőn.

Ehhez egyébként teljesen új, kompakt fékvezérlő egységet készítettek, ami a fékezés, fékerő-rásegítő és féknyomás-szabályozás funkcióit egyesíti. A vákuummentes szervot tartalmazó egység 2 kg-mal könnyebb a korábbinál, elektromos aktuátor állítja elő a féknyomást, utóbbi működését befolyásolja az üzemmódválasztó, azaz lehet harapósabb (gyorsabb) fékhatást is előállítani. Ráadásként ez az egység a menetstabilizálónak is finomabb szabályozást tesz lehetővé. Az M-es acél tárcsák helyett M-es karbon-kerámia fékek is kérhetőek.

A bemutató időpontja még nem ismert, de várhatóan a Frankfurti Autószalonon lesz a közönségpremier, majd ezt követően rögtön négy formában indul a forgalmazás: M8 kupé és kabrió, illetve ezek Competition változatai; a 4,4 literes V8-as biturbó várhatóan az M5-öshöz hasonlóan 600 illetve 625 lóerős.