Akkumulátoros Focust készít a Ford

2010. december 8. (szerda)
2011 végén mutatják be az új generációs Ford Focus elektromos hajtású változatát, amely 2012-től nálunk is megvásárolható.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába Először az Egyesült Államokban kezdik gyártani/forgalmazni az elektromos Focust. 2012-ben jön Európába
Először az Egyesült Államokban teszik elérhetővé a vásárlók számára az elektromos meghajtású Ford Focust, nem sokkal később már Európában is megkezdik annak forgalmazását.

Az egy töltéssel 160 km távolság megtételére képes, zéró-emissziójú elektromos meghajtású új Focus jövő évi bemutatása része a Ford világszinten meghirdetett elektromos stratégiájának, melynek keretén belül Észak-Amerikában még idén, Európában pedig jövőre megkezdik az elektromos Transit Connect értékesítését is, amelyet az új Focus elektromos verziója mellett 2013-ig három további hibrid meghajtású modell is követ. Mivel az átlagos amerikai autóvásárló számára az elektromos meghajtás ördögi mágiának tűnhet, a Ford nem csak a forgalmazásra, de a vásárlók oktatására is jelentős figyelmet szán.

  Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor Legfeljebb 160 km-es hatótávolságot tesz lehetővé az akkumulátor

Az akkumulátoros változatokat a belső égésű motorral szerelt autókkal közös gyártósoron készítik, ezért a darabszámokat mindig az aktuális igényekhez tudják alakítani. Az amerikai piac számára a Ford Michigan-i összeszerelő üzemét választották ki, azt még nem árulták el, Európában honnan kapjuk az autókat.

  Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert Már az előző generációnál elvégezték a teszteket, csak az új karosszériához kell igazítani a rendszert

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Akkumulátoros Focust készít a Ford

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/14/15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Honda HR-V, Tesla Model S P85D, BMW X5 xDrive40e
  • Bemutató: Audi A4, Renault Talisman
  • Vezetéstámogató újdonságok
  • Teszt: Suzuki Vitara 1.6 DDis AllGrip, Yamaha MT-09
  • Haszonjármű-melléklet: Fiat Dobló Cargo 1.6 Multijet, Iveco Daily Hi-Matic, Volkswagen T6, EvoPro Modulo Electric, Renault Trucks alternatív hajtásrendszerek
  • Használt autó: Iveco Daily autószállító

Időjárás

Budapest

erősen felhős
24 °C
14 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér