A Seat és a ©koda új szabadidő-autói

2016. február 3. (szerda)

Genfben tanulmányként szerepel a ©koda középkategóriás SUV-je, a Seat már a kompakt modelljének szériaváltozatát prezentálja.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A Seat és a ©koda márkák kínálata is több szabadidő-autót tartalmaz majd a közeljövőben, a spanyolok rögtön kompakt autójuk szériaváltozatát állítják ki, a csehek pedig az új, középkategóriás szabadidő-autó tanulmányát viszik el a Genfi Autószalonra.


A ©koda Vision S egy 4,7 méter hosszú, 1,91 méter széles és 1,68 méter magas szabadidő-autó, ezzel méretben az Audi Q5-ös és a Volkswagen Touareg között helyezkedik el. Az MQB építőkészletre építik fel, a keresztmotoros típus belsejében három üléssornak lesz hely – a tanulmány csak hatszemélyes, de a szériaautóban már hagyományos, háromszemélyes második üléssort használnak.

A Seat szabadidő-autója ennél egy számmal és egy üléssorral kisebb méretű, de ez is az MQB alapot használja. Az Ateca nevű modell egyébként a Toledo-hoz hasonlóan Mladá Boleslavban készül majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Seat és a ©koda új szabadidő-autói

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér