A legdrágább Lada az új XRAY: Oroszországban 2,2 millió Ft-nyi rubel az alapár

2016. január 29. (péntek)

Beárazták a Lada várva várt újdonságát, a kompakt méretű szabadidő-autó alapára 589 ezer rubel. Két Lada- és egy Renault-Nissan benzinmotorral kínálják.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Pár nappal azt követően, hogy az orosz sajtót összecsődítették az új XRAY szabadidő-autó kipróbálása céljából, a Lada elnöke, Bo Andersson személyesen (online kapcsolaton keresztül) jelentette be a február 14-től az oroszországi márkakereskedésekbe kerülő újdonság árait: az alapmodellért 589 000 rubelt kell fizetni, ami nagyjából 2,2 millió Ft-nak megfelelő összeg, és ezzel jelenleg az oroszok kínálatának legdrágább autója.


A két magasabb felszereltséghez jár az érintőképernyős fejegység Oroszországban A két magasabb felszereltséghez jár az érintőképernyős fejegység Oroszországban
Persze mire elér Magyarországra az autó, magasabb összeg szerepel majd az árcédulán, ami betudható annak, hogy műszakilag is várhatóak majd változtatások (Euro 6-os normának való megfelelés, eltérő felszereltség, stb.), és nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy az Uniós modellekre 5 év garanciát vállalnak. De tippelni azért lehet, itt van például néhány árpárosítás, mennyibe kerül egy-egy Lada típus alapváltozata Oroszországban és Magyarországon:

Granta Sedan RU: 348 900 rubel (1 306 000 Ft) HU: 1 999 000 Ft
Kalina 5 ajtós RU: 421 100 (1 575 000 Ft) HU: 2 199 000 Ft
Kalina Cross RU: 486 600 (1 820 000 Ft) HU: 2 599 000 Ft
4x4 RU: 446 200 rubel (1,669 000 Ft) HU: 2 799 000 Ft
4x4 Urban RU: 495 200 rubel (1 851 000 Ft) HU: 3 299 000 Ft

Ilyen feltűnő színekben is kérhető az új Xray Ilyen feltűnő színekben is kérhető az új Xray
A sokak által várt első igazi új Lada, a Vesta lépcsős hátú változata 514 000 rubelbe kerül (cikkünk írása óta változtak az árfolyamok, mai árfolyamon 1,93 millió Ft-ért vihető haza), ennél egy kicsivel drágább lesz az XRAY a maga 589 000 rubelével. Érdekesen alakul a választék, az Optima alapfelszereltséghez a Lada saját fejlesztésű, 106 lóerős 16 szelepes négyhengeresét adják, azonban már elég megvenni a Comfort (fűthető első ülések, légkondi) csomagot ahhoz, hogy ehelyett a Renault-Nissan 1,6 literes, de 110 lóerős négyhengeresét kapja az ember. A csúcsmotor megint egy Lada-fejlesztésű blokk, az 1,8 literes 16 szelepes egység 122 lóerős, és kezdetben csak 5 fokozatú robotváltóval kínálják. Egyelőre nem ismert, a három benzinmotorból melyik jut el majd hozzánk. A fullextrás, legerősebb XRAY ára 723 000 rubel, ami 2,7 millió Ft-nak felel meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A legdrágább Lada az új XRAY: Oroszországban 2,2 millió Ft-nyi rubel az alapár

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 1 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK
időrend: növekvő | csökkenő
  • 1. freeware 2016. január 29. 09:30

    A pofátlanság netovábbja itt is... minden sz@r plusz rátesznek, nehogy már legyen egy elfogadható árú autó a piacon.
    Nem mindegy, hogy 2.2 milló vagy 3.5.
    Nem elég, hogy a fizetésünk felét lenyúlja az állam, még fizessen másfélszeres árat bármire.

  • Jelentem a moderátornak!

    X

    A legdrágább Lada az új XRAY: Oroszországban 2,2 millió Ft-nyi rubel az alapár


    A pofátlanság netovábbja itt is... minden sz@r plusz rátesznek, nehogy már legyen egy elfogadható árú autó a piacon.
    Nem mindegy, hogy 2.2 milló vagy 3.5.
    Nem elég, hogy a fizetésünk felét lenyúlja az állam, még fizessen másfélszeres árat bármire.

    Biztonsági kód
    A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér