A kis túraautók első edzésén Ollé Sándor teljesítette legjobban a szakaszt, nagyon jó idővel, 02:11,51-gyel. Az őt üldöző Szelep két másodperccel volt lassabb, 02:13,61-gyel futott be. Kincses István tegnapi legjobb idején javítva 02:13,61-gyel lett harmadik. Gáspár István ideje, 02:17,16, a negyedik helyre volt elég. A ralinavigátor Vinoczai Attila 02:20,61-nal az ötödik helyre hozta be Ford Pumáját.
A második edzésen ismét Ollé Sándor lett leggyorsabb, négy tizedet faragott le reggeli idejéből (02:11,11). Kincses István még három tizedet faragva lett második (02:13,31), Gáspár István 02:16,76-tal harmadik. Szelep ezen az időmérőn nem indult. A nagy túraautók versenyének első edzésén Szeleczky Tamás és Németh „16V” Péter távollétében Pólya Miklós bizonyult a legjobbnak 02:06,78-cal, ez mintegy négy másodperccel jobb tegnapi legjobb idejénél. A száraz pálya és kellemes meleg idő szinte mindenkiből kihozta a szunnyadó tartalékokat. A második legjobb időt Klink János futotta Ford Escort Cosworth-szal, aki tegnap a tizenkettedik helyen fejezte be a versengést. Ideje: 02:08,01. Herter Gusztáv, a tegnapi tizedik a harmadik helyre hozta fel Mitsubishi Lancer EVO-ját, 02:09,36-tal.
Pólya Ádám a cél előtti utolsó balos kanyarban felborította BMW-jét. A kocsi elöl-hátul maradandó sérüléseket szenvedett, így nem tudja folytatni ma a versenyt. Keszler Mátyás Audi S2 Coupéja a cél után a parkolóban kigyulladt, ő sem vett részt a további küzdelmekben.
A második fordulóban Pólya Miklós még egy másodpercet gyorsult, 02:05,67-tel hozta be BMW-jét az első helyre. Zengő Zoltán a speciálisan „lapos” versenyekre készült Seat Leon Cupráján most jól eltalálta a beállításokat, 02:05,85-tel a második legjobb időt érte el. Ez öt (!)másodperccel kevesebb, mint reggel. Herter Gusztáv mintegy két másodpercet javulva ismét harmadik lett (02:07,43).
A formakocsik mai első próbáján először Balatincz Zoltán ment egy szenzációs időt, 01:57,65-öt, majd Szász László, kiélvezve a száraz pálya előnyeit rátett még egy lapáttal és 01:51,10-zel futott be. Chanoch Nissany is odalépett ma reggel, szintén két perc alá kerülve, 01:58,38-cal teljesítette a távot.
A tegnapi győztes, az újonc Pödör Balázs is tudott még javítani, 01:59,10-zel a negyedik lett. Steiner Bianca az ötödik időt futotta. Eszenyi László megpördült, ideje négy perc fölé csúszott.
Szász László a második edzésen 01:47,2-re szorította az időt, így a pályacsúcs (01:46,35) elérhető közelségbe került. A több mint 400 lóerős géppel, amellyel itt megy először, és amelynek az elektronikája pénteken érkezett meg, a célvonalon 188,8 km/órás sebességgel hajtott át. Chanoch Nissany sem hagyta magát, 01:56,59-et futott. A harmadik helyre Balatincz Zoltán hozta be gépét 01:57,75-tel. A többiek két percen kívül értek célba.

Kis túrautók I/2 kategória 1600 ccm alatt

Ollé Sándor Suzukiján továbbra is sikerrel kísérletezgetnek, a vasárnapi első a versenyfutamon is győzött. Ideje valamivel elmaradt a délelőttitől, 02:11,90-nel ért célba. A második helyre Kincses István hozta be Mazda RX7-esét, eddigi legjobb idejével, 02:12,61-gyel. Németh „16V” Péter két másodperccel ment lassabban, mint a délelőtti első időmérőn, ez a harmadik helyhez volt elég. Gáspár István több mint egy másodpercet javított mai legjobb idején, 02:15,99-cel lett negyedik. Vinoczai Attila 02:18,55-tel lett ötödik. Király Gábor lett a hatodik, Sziget Attila pedig a hetedik. Bozó Barnabás nem tudott eljönni a rajttól féltengelyszakadás miatt, Ficza Ferenc technikai hiba miatt szintén kiesett.
A második felfutáson Ollé Sándor még egy picit nyomott a gázon, 02:10,57-tel futott be, így nyerte a felfutást, a bajnoki futamot és az A-1600-as kategória aranyát. is. Kincses István egy tizedet javult az előző felfutáshoz képest. Megszerezte a mai nap ezüstjét és a H/F-1600-as géposztály aranyát. Németh „16V” Péter is erősített, de Kincsest nem tudta befogni, bronzzal térhet haza. Gáspár István szorosan a nyomukban negyedik lett a futamon és nyerte az N-1600-as géposztályt.
H/F-1400-ban Mohácsi Ákos lett a nap bajnoka. Az A-1400-as géposztályban Milhoffer Zsolt volt a legjobb.

A bajnokság IV. futamának végeredménye:

1. 240 Ollé Sándor Minor Motorsport Suzuki Ignis 04:22,47
2. 261 Kincses István Kincses Turbo T. Mazda RX7 04:25,13
3. 238 Németh „16V” Péter Ventile Sport Kft. Citroen Saxo KC 04:28,71

Ollé Sasa: A vége nagyon jól sikerült. A tegnapi tesztek alapján állítottuk össze az autót. Kicsit felemeltük az autót, amolyan ralisra, és sokkal jobban tudtam ezzel az autóval menni, mint tegnap a pályabeállítással. Ha egy kicsikét csúszkálva is, de úgy néz ki, pályacsúcsot tudtam menni a kisautók között. Nagyon jót autóztunk, volt kihez viszonyítanunk, Szelep kiválóan ment, Kőváry csúcsa mindig is mérvadó dolog, úgyhogy most örülünk.
Kincses István: Elégedett kell, hogy legyek, mert azt a célt, amelyet magam elé tűztem ki a hétvégére, sikerült elérnem, bár nagy volt a nyomás. A kezdeti nehézségeket leküzdöttük, és hát minden jó, ha a vége jó.
Németh „16V” Péter: Az első futamban eltört a motor hosszirányú felfüggesztése, a pálya kétharmadánál elhagytam a kipufogó-rendszert, úgy jöttem fel. Most meg az az olaj, amit a féltengely szétfröcskölt, begyulladt az autóban, és nagyon megijedtem, mert olyan füst volt az autó belsejében. Ez a harmadik hely a csoportban, illetve a kategória második hely nagyon jó dolog. Egyetlen dologgal nem értek csak egyet, tegnap két autónkat is kizárták a technikai bizottság javaslata alapján, hozzáteszem, teljesen joggal. Ugyanez történt ma az Ignisszel, néhány technikai dolog nem stimmelt, és odamentek az Olléékhoz, szóltak, hogy ugyan szedjétek már le. Nem tudom, ha ezt a technikai bizottságot etikusnak lehet nevezni, akkor én nem vagyok autóversenyző.

Nagy túraautók I/1-es kategória 1600 ccm felett

Az első versenyfutamon Pólya Miklós idején ismét javítva, 02:03,69-cel lett a legjobb. Zengő Zoltán ezúttal is tartani tudta az iramot, 02:06,60-nal a második helyet szerezte meg. Klink János is gyorsított ezen a felfutáson, 02:06,80-nal lett harmadik. Mögé Herter Gusztáv került 02:08,06-tal. Hernádi László beelőzte A+2000-es társait, az ötödik legjobb időt futotta, Kavecz István a hetedik, Pintér László a nyolcadik lett. Közéjük Butyka György ékelődött be hatodiknak.
A második felfutást és egyben a bajnokság mai futamát a családi versengést nélkülözni kénytelen Pólya Miklós nyerte, övé lett a H/F-2000-es kategória aranya is. Klink János és Zengő Zoltán osztozott a dobogós helyeken. Mindketten rengeteget javultak tegnap óta, sikerük nem csak a távollévőknek köszönhető. 19 századmásodpercen múlt, hogy a bajnoki ezüstöt és a H/F+2000-es géposztály aranyát ma Klink János és nem Zengő vihette haza.
Az A+2000-es géposztályban végül Pintér László lett a legjobb (04:17,80). Faltusz Péter A-2000-ben nyert 04:22,99-cel, az N+2000-esek győztesének járó kupát Pongó Károly vihette haza, ideje 04:28,77. N-2000-ben továbbra is Deák Péter az egyeduralkodó 04:31,24-gyel.

A bajnokság IV. futamának végeredménye:

1. 171 Pólya Miklós Rich Rallye Team BMW320i 04:08,58
2. 193 Klink János Orion Motsp.Egy. Ford Escort C. 04:14,20
3. 185 Zengő Zoltán Adrenalin Rac.T. Seat Leon Cu. 04:14,39

Pólya Miklós: Ha a két évvel ezelőtti pécsi abszolút győzelmem csoda volt, akkor ez a mai siker még inkább az. A Mitsubishik és a turbók ellen ez az eredmény még akkor is nagyszerű, ha tudom, hogy Ádám piruettje az én malmomra hajtotta a vizet. Úszom a boldogságban, szinte soha nem mentem még ilyen jó időt, mint ma. Köszönet a jó időjárásnak is, no meg annak, hogy ma délután nem volt meg bennem az a plusz feszültség, hogy meg kell várnom, amíg felér Ádám, tudtam, hogy nem ér fel. Megkönnyebbülten, tíz kiló tehertől megszabadulva az autó gyorsabban ment, jobban kanyarodott, és én nyertem.
Klink János: Kemény verseny volt, mert mindössze két tized lett a különbség Zoli és köztem. Nagyon sok bajon mentem keresztül, majd egy éve nem versenyeztem, az idén is most indultam először. Tegnap voltak gondjaim, ha nem mondják, hogy ne hátra üljek, akkor odaülök. Az egyik futamban már ráéreztem az ízére, ma meg az idő meghozta a kedvemet. Nagyon koncentráltam, hogy ezt a 2 tizedet rá tudjam húzni Zolira, bár a célkanyar előtt hibáztam, mert vissza kellett volna váltanom, de én előretoltam. Szerencsémre, ő is hibázott, így jobbnak bizonyultam nála, aminek borzasztóan örülök, mert egy éve nem láttam a célt. Indultam több versenyen, külföldön is, de állandóan a darus kocsi cipelte az autómat. Ez a győzelem nagyon jól jött, mert ad egy kis erőt, hogy folytassam a munkát, és az autót talpra tudjam állítani.
Zengő Zoltán: Nem tudtam koncentrálni. Elrontottam egy féktávot, meg egy váltást, de nem volt olyan nagy hibám, egyszerűen nem bírtam most a stresszt. Nem tudom… 05-öt akartam menni, de úgy látszik, túl sok volt a teher, és ezt már nem bírom. Sokat foglalkoztam azzal, hogy Ádám kiesésével mennyi pontot szerezhetek, mi lett volna, ha… és ezt nem szabad. Most megint elcsúsztam pár századon, és ez bosszant a legjobban. Magasan meg kellett volna vernem Klink Jani bácsit, de nem tettem, és ebben nem az autó volt a hibás, hanem csakis én. Amúgy örülök ennek a hétvégének, gyűjtöttem a pontokat, és ez volt a cél.

Formaautók II/1-es kategória

Az első felfutáson Szász László már egy kicsit messzebb került a pályacsúcstól, 01,49,38-at autózott az edzésen futott 01:47,2-vel szemben. Másodiknak Balatincz Zoltán futott be 01:57,82-vel. Chanoch Nissany négy század másodperccel volt csak lassabb Balatincznál, 01:57,86-tal ért a célba. Pödör Balázs ezen a felfutáson negyedik lett.
További sorrend: Eszenyi László, Steiner Bianca, Gyenis Bálint, Fekete Krisztián.
A második felfutáson Szász újra megmentett két másodpercet, 01:47,46 alatt hajtott fel a hegyre. Balatincz is javított a hazai pályán, 01:56,48-cal ért be. Pödör Balázs itt harmadik lett, 01:56,84-gyel. Mögöttük a sorrend nem változott: Chanoch Nissany, Steiner Bianca, Gyenis Bálint, Fekete Krisztián. Eszenyi Lászlónak ezen a futamon kiesett. A bajnokság mai futamát tehát Balatincz Zoltán nyerte szoros küzdelemben. Pödör Balázs és Chanoch Nissany előtt (Szász Lászlót külön értékelik, az ő összideje 03:36,84). Az eredményhirdetésen a kategória versenyzői két különdíjat is átvehettek. Steiner Bianca a május 29-i Olimpia Napja alkalmából a legfiatalabb versenyzőnek járó kupát vehette át, Szász László pedig a leggyorsabb versenyzőnek járó serleggel térhetett haza.

A bajnokság IV. futamának végeredménye:

1. 14 Balatincz Zoltán Patkó Autó-Motorsport Opel Lotus 03:54,30
2. 19 Pödör Balázs Patkó Autó-Motorsport Formula Renault 03:55,54.
3. 11 Chanoch Nissany Szász Racing Team Dallara AER 03:57,20

Szász László: Nehéz volt ez a verseny. Tegnap is említettem már, hogy mennyi munkánk volt, nagyon lemerült a csapat, azt hiszem, én is, szerencsére az autó meg feléledt. Örülök ennek az időnek, nagyon közel vagyunk a rekordhoz. Az akkori szabályok szerint még lehetett gumit melegíteni, ami könnyebbség volt. Megpróbáljuk majd talán jövőre, remélem, sikerül.
Balatincz Zoltán: Nagyon elégedett vagyok a versennyel, mert az első futam után 4 századdal megvertem a Chanocot. A második felfutásnál, az időeredmény alapján, amit mondtak nekem, másfél másodpercet javultam, így reményeim szerint megőriztem a pozíciómat.