A lakóautók többsége dobozos furgonokra épül, de a Direct Cars szerint egy pick-upból készített lakóautó is jó választás lehet azok számára, akik szeretnének néhány napra elszakadni a civilizációtól. A BR75 SUV Adventure Camper a Toyota Hiluxon alapul, így megvan az a nagy előnye a normál lakóautókhoz képest, hogy terepen is magabiztosan képes közlekedni. A duplakabinos változat platójának helyére, hosszú hátsó túlnyúlással egy komplett lakóegységet húztak fel, amelyet légellenállást javító terelőidomokkal is elláttak. Az áramvonalas doboz jól illeszkedik a Hilux-karosszériához, a bal oldali ajtón, illetve a felnyitható hátsó ajtón kívül a hátsó üléspad mögötti nyíláson át is be lehet jutni a nappali részbe. Menet közben 5 utas fér el a normál autóüléseken, álló helyzetben pedig 2 felnőtt és 2 gyerek aludhat hátul.

Origami módjára hajtogathatók ki a lakrész egyes elemei, a berendezés normál lakóautós mércével is rendben van. A pick-up legénysége mostoha terepre tévedve is tábort verhet

Alapesetben a nagyszobát étkezőhelyiségnek vagy nappalinak lehet használni, összecsukható asztallal és 2 ülőpaddal. A nyitható tető lehetővé teszi, hogy kiegyenesedve állhassanak bent felnőttek, és hogy rengeteg természetes fény jusson be. Az egyedileg választható színű belső térben a fából készült burkolatok, a csempe-stílusú padló és a hangulatvilágítás teremt otthonos atmoszférát. Könnyen átalakíthatók az étkezőpadok egy 2,3 méter hosszú franciaággyá, amely felnőttek számára is kényelmes, míg a másik, 1,66 méter hosszú, 2 gyerek számára tervezett ágy a tetőrészből hajtható ki. Mindkét oldalon van egy-egy ablak, felettük pedig több tárolórekeszt, szekrényt, ruhaakasztót és törölközőszárítót alakítottak ki, még beépített hűtőszekrény is van.

A vezérlőpanel piktogramjai egyértelműen tájékoztatnak az egyes funkciókról, a fejlesztés házon belüli. Elengedhetetlen a külső elektromos csatlakozók megléte. A szigetelt fedelű aljzatok bal hátul kaptak helyet, a klíma hőleadó egysége hátul, a pótkerék mögött kapott helyet és masszív keret védi az esetleges sérülésektől

Nagy teljesítményű, lakásokba tervezett légkondicionáló berendezéssel is felszerelhető a lakórész, ami lehetővé teszi az optimális hőmérséklet és páratartalom fenntartását a külső időjárási körülményektől függetlenül. Észrevétlenül bújik meg a klíma külső, hőleadó egysége a lakóautó hátsó lökhárítója alatt, egy masszív, egyedi tervezésű fémrács által védve. A hőmérséklet, a világítás, a vízkészlet, az inverter, az elektromos és USB-csatlakozók egy könnyen használható, falba integrált, tablet stílusú érintőpanelről vezérelhetők, amely a Direct Cars saját fejlesztése. A lakóegységhez a jármű hátuljában egy második, kisebb szoba is tartozik, amely zuhannyal, lefolyós vízálló padlóval, mosdóval, nagy méretű tükörrel, kihúzható pipereasztallal és néhány extra tárolórekesszel is fel van szerelve. Ez a kis helyiség belülről, vagy a hátsó ajtón át kívülről is megközelíthető, a víz- és karcálló padlóburkolatnak köszönhetően fürdőszobaként, vagy nedves, piszkos felszerelések tárolására is használható. Szintén praktikus, hogy a zuhanyzóhoz extra hosszú vízcső csatlakozik, hogy jó időben a járművön kívül is lehessen használni. A lakóautót 85 literes víztartállyal, 20 literes ivóvíztartállyal és 45 literes szennyvíztartállyal szerelték fel.

Kicsit ormótlan, de annál több lehetőséget rejt a Hilux puttonya

A Hilux-alapú BR75-ös lakóautó képes fenntartani a kényelmi funkcióit akkor is, ha nincs rácsatlakozva az elektromos hálózatra. Ezt egy nagy, 200 Ah-s másodlagos akkumulátor teszi lehetővé, amely a 2,4 literes dízelmotor és a tetőre szerelt 200 W-os napelem segítségével egyaránt tölthető. A nappaliban található 100 voltos belső konnektorok mellett hátul, kívül is kialakítottak két konnektort a szabadtéri használatra tervezett elektromos eszközök számára. A Direct Cars jelenleg két változatot kínál a BR75-ösből: az olcsóbb a Toyota Hilux Z-n alapul, és 10 980 000 jentől (kb. 30 millió forint) kapható, míg a Toyota Hilux GR Sportra épülő, gazdagabban felszerelt modell alapára 12 450 000 jen (kb. 34 millió forint). Természetesen ezek a számok még növelhetők, ha a modelleket olyan további extrákkal kérik, mint például a terep-gumiabroncsok és -felnik.

Hátsó gondolat
Még azt is kitalálták a Direct Carsnál, hogy az eredeti pick-up eltávolított platóját mire lehet felhasználni: utánfutóvá alakítva, vonóhoroggal a lakóautó mögé lehet kötni, így még több hely áll rendelkezésre a csomagok és felszerelések számára. A személyre szabható, stílusos megjelenésű utánfutó felszerelhető a Hiluxhoz tervezett, utángyártott alkatrészekkel.