Karosszéria hiányában csak motortuningról lehet szó az Atom esetében Karosszéria hiányában csak motortuningról lehet szó az Atom esetében

Annak ellenére, hogy maga a gyár készít V8-as motorral szerelt, 500 lóerős Atomot, a forgalom nagy részét továbbra is a négyhengeres változatok adják. A német Wimmer tuningcég szerint azonban még azokon is lehet segíteni, akik keveslik a kompresszoros Honda Type R négyhengeres 300 lóerős teljesítményét.

A 469 kg-os saját tömeg változatlan marad, hiszen a Wimmer műhely szakemberei csak finomítanak az angolok által összerakott szerkezeten. A kétliteres, mechanikus feltöltővel pumpált Honda négyhengeres teljesítményét 340 lóerőre emelik, a nyomaték 282 Nm-re nő a beavatkozást követően. Az élményt verseny-katalizátoros kipufogórendszer növeli/teszi közúti közlekedésre alkalmassá, a 100 km/órás tempót 2,8, a 200 km/h-t 7,1 sec alatt futja meg a Wimmer Ariel Atom.

További negyven lóerőt találtak a motorban További negyven lóerőt találtak a motorban

Mivel elég exkluzív autóról van szó, a Wimmer nem közölte, mennyibe kerül a teljesítménynövelés. Aki megengedhet magának egy Atomot, ki tudja fizetni a tuningot is.