A gyerekkora óta versenyző fiatalember a tavalyi szezonnak is nagy reményekkel indult neki, de akkor lecsúsztak a sorozat első helyéről. Többek között azért, mert két „mínuszos” – azaz kieséssel végződött – futamuk is volt. Idén viszont minden összejött: öccsével (egyben navigátorával), Tamással a második fordulót követően a bajnokság élére kerültek, és előnyüket végig megőrizték. Négyszer nyertek, egyszer másodikok, egyszer harmadikok lettek, és csak egy alkalommal kényszerültek feladni a futamot.

– A legnehezebb az utolsó, tatabányai verseny volt, itt már óriási volt a tét, hisz itt dőlt el a bajnoki cím sorsa. Persze egész évben éreztük a nyomást, de a végére nagyon kiéleződött a helyzet. Nem akartunk úgy járni, mint tavaly, és lemaradni az elsőségről. Hogy miben javultunk erre az évre? Nehéz megmondani. Talán még többet készültünk a versenyekre, fejben is jobban ott voltunk. Az autót is lecseréltük, a Mitsubishi Lancer EVO 6-os helyett egy EVO 8-assal mentünk, ami a komputer-vezérelt hajtásosztómű révén gyorsabban, biztosabban fordul – összegzett Mátyás.

>>> TOVÁBB >>>

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!