Tanulmányként tavasszal, a Sanghaji Autószalonon mutatták be a BYD S7-es nevű szabadidő-autót, amely első körben mindössze egy kissé felfújt BYD S6-osnak tűnt. Azonban annál sokkal többről van szó.

A tanulmányban még egy 205 lóerős, 2,0 literes benzinmotor dolgozott, ezt kapja majd a szériaváltozat is, de csak alapmotorként. Készül ugyanis egy teljesen új, összkerekes benzin-elektromos hibrid hajtás, ahol ehhez hozzájön még 154 lóerő (ugyanaz az elektromotor, ami a BYD Qin-ben is szolgál), így 359 lóerős rendszerteljesítményre számíthat majd a sofőr.

Ezzel már kellően tempósan tud majd haladni a BYD S7-es Tang névre keresztelt hibrid változata, és szabványos fogyasztása is szemtelenül alacsony lesz – ami miatt kiérdemli az állami ártámogatást is Kínában, így nagyjából 9,5 millió forintért lesz majd megvásárolható. Ez verhetetlen ár/lóerő értéknek tűnik.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!