Szó szerint nagy változások történtek a Ford Kuga prémium-testvérével a félidőben esedékes modellfrissítésnél, a Lincoln Corsair orrán eluralkodott krómmal bőven megtöltött hűtőrács, a műszerfal közepén pedig már nem 8, hanem 13,2 colos képátlójú érintőképernyő uralkodik. Utóbbi a SYNC4-es fejegység érkezését jelzi, amivel párhuzamosan csökkentették a fizikai kapcsolók számát, de fejlett hangvezérlés érkezett. Új az utastér levegőminőségét vizsgáló rendszer, ami automatikusan fokozott szűrésre kapcsol, ha problémát érzékel.

Műszakilag a vezetőtámogató rendszerek tudásának fejlődése mellett a csúcs-erőforrás törlése említhető, azaz már nem választható a 2,3 literes turbómotor. Alapesetben 2,0 literes turbómotort adnak (253 LE, opciósan összkerékhajtás), alternatíva a 2,5 literes szívómotort használó plug-in hibrid hajtás (270 LE rendszerteljesítmény) hátsó villanymotoros összkerékhajtással.