Milánóban, a Stellantis multibrand-kereskedésében alakították ki az épp megújuló Lancia márka új arculatát – és jobb híján a 12 évvel ezelőtt bemutatott Ypsilont – bemutató új kereskedést, amely az összes jövőbeli bemutatóterem számára szolgál mintaként. Alapvetően az online értékesítésre alapoz majd a Lancia a jövőben, de megtartják majd a fizikai kereskedéseket is, mert vannak olyan ügyfelek, akik ezt igénylik; a karbantartást a Stellantis márkakereskedő-hálózatában lehet majd végezni. Olasz stílus, fenntartható anyagokat használnak a bemutatóterem kialakításához, a sötét külső falon jól látható a bejárat felett elhelyezett Lancia felirat, az épület körül virágágyásokat helyeznek el. A meglévő olasz márkakerekedések fele még az idén átalakul, a többivel is végeznek 2024 második negyedévére, amikor megérkezik az új Lancia Ypsilon. Európában egyébként 2024 elején indul a kereskedőhálózat kialakítása, 60 nagyvárosban legalább 70 bemutatótermet akar nyitni az olasz márka.