Új haszonjármű márkát épít a Geely, és a kicsit erőltetett kezdet után hamarosan jönnek a dedikált haszonjárművek, amelyek között ott lesz a tavaly ilyenkor bemutatott Homtruck nevű kamion, ami akkumulátoros, cserélhető akkumulátoros, tüzelőanyagcellás és hatótávnövelős változatban is elérhető lesz. Első körben zárt területekre (kikötők, logisztikai központok) korlátozzák az önvezető, vezetőfülkét nélkülöző vontató használatát, amelynek működését a Geely saját műhold-hálózata által biztosított pozíció-meghatározás segíti.

Ezeknél sokkal nagyobb darabszámokat remélnek a most bemutatott SuperVAN nevű járműtől, amellyel a könnyű haszonjárművek kategóriájában lépnek piacra. Gyakorlatilag egy teljesen sík padlójú alapot készítenek (Geely Multi-purpose Architecture, GMA), amelyre aztán szó szerint bármiféle felépítmény megvalósítható, akár vezetőfülke nélküli, önvezető dobozt is lehet belőle készíteni a megfelelő szenzorok beépítésével. A Farizon SuperVAN sorozatgyártása 2023 második felében kezdődik, a globális piacra – így Európába is – 2024-ben jut majd el az autó.

A Geely tervei között egyébként az szerepel, hogy középtávon helyi fejlesztőközpontok és gyárak segítségével (Nagy-Britanniában már van ilyen létesítménye a Geely-nek, ahol például a LEVC haszonjármű-változatát is készítették) a helyi piacokra szabott Farizon haszonjárműveket gyártanak majd.