Amíg a normál 5-ös legnagyobb újdonsága a kisebb teljesítményű belépő dízel, addig a kínálat másik végén, az M5-ös és M6-os (kupé, kabrió és Gran Coupé) esetén az a nagy hír, hogy minden eddiginél erősebb motorral is lehet választani őket.

A Competition Package csomag tartalma minden esetben azonos. A 4,4 literes V8-as biturbó teljesítményét 15 lóerővel megemelik 582 lóerőre, a maximális nyomaték változásáról nem írnak a sajtóközleményben. Ez azonban már elég ahhoz, hogy az M6 kabrió kivételével a 100 km/órás tempót 0,1 másodperccel hamarabb érje el az autó.

Új lengéscsillapítókat és rugókat, keményebb szilenteket kap a sportváltozat, fickósabb a kanyarstabilizátor, új vezérlőprogramot kap az egyébként alapfelszerelésnek számító elektronikusan vezérelt M Sport differenciálzár, és közvetlenebb a kormányzás. Egyedi 20 colos felnikről lehet megismerni a Competition csomagot kívülről, a vezető ezen kívül még annyi érez, hogy a módosított felfüggesztéshez hangolt menetstabilizáló csak később avatkozik közbe. Az M5 és M6 Competition Package csomag vételárát az augusztusi piaci bevezetés előtt közlik csak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!