Alapesetben egészen normális paraméterekkel bír a Great Wall Motors Cannon nevű pickupja, amelyet 2,0 literes turbódízellel (163 LE/400 Nm) és 8 fokozatú ZF automatával adnak. A Pekingi Autószalonon áll a nagyközönség elé a forró változat, amely a kínaiak legújabb, 48 voltos lágyhibrid rendszerrel szerelt 3,0 literes V6-os biturbó benzinmotorját kapja (354 LE/500 Nm) 9 fokozatú automatikus váltóval együtt, és mindezt a lehető legjobb tömeg/teljesítmény arány érdekében az elérhető legkisebb karosszériába szerelik.

Kifejezetten nagy sebességű terepjárásra optimalizálták az autót, ennek érdekében külső olajtartályos, szereléssel 8 fokozatban állítható K-Man lengéscsillapítókat kap a felfüggesztés, nagyobb teljesítményű a fék- és a hűtőrendszer, a szívósort kivezették a tetőre – a gázlómélységet nem árulták el. Maradt a Great Wall Cannon pickuphoz adott kapcsolható összkerékhajtás, a sportmodell gombnyomásra zárható első- hátsó differenciálművet kap. A 12,3 colos képernyőt használó fejegység online térképeket használ, de akár műholdképet is meg tud jeleníteni, ha épp olyan területen jár az autóval a sofőr, amely nincs feltérképezve. A Pekingi Autószalonon lesz a Great Wall Motors Cannon új sportváltozatának közönségpremierje, a vételárat is akkor árulják el.