A Peugeot Partner Teepee dobozautó esetén az 1,6 literes dízelmotor 92 lóerős teljesítménnyel kerül az e-HDi változatba, és kézi kapcsolású vagy robotizált váltóval is elérhető. A szabványos mérési ciklus városi szakaszában 15 százalékos fogyasztás-csökkenést ért el a motorleállítóval szerelt változat, amely komplett aerodinamikai csomagot is kapott vezérelt nyitású hűtőrácsokkal, burkolt padlólemezzel, hátsó tetőspoilerrel, és természetesen alacsony gördülési ellenállású abroncsok is vannak a fedélzeten.

A Peugeot 3008 és 5008 esetén a 112 lóerős 1,6-os dízelmotort kapják az e-HDi modellek. Ezeknél egyedül a kézi váltós, normál HDi marad a kínálatban, aki robotizált váltóval kéri az 1,6-os dízelt, az rögtön az e-HDi változatot kapja. Júliustól egyébként elérhető lesz a Peugeot 308 1.6 e-HDi robotizált váltóval, amely mindössze 98 g/km-es CO2-kibocsájtással (3,7 l/100 km szabványos átlag) rendelkezik, és szintén mostantól szállítják a Peugeot 508 e-HDI modelleket.

Mostantól a robotizálz váltós 1,6-os dízel csak e-HDi kivitelben érhető el a 3008 és az 5008 esetén Mostantól a robotizálz váltós 1,6-os dízel csak e-HDi kivitelben érhető el a 3008 és az 5008 esetén