Egészen mostanáig csak benzinmotorral volt megvásárolható a brazil Renault Kwid, de a nemrég megújult autó – amely átvette a kínai modell osztott fényszóróit – már akkumulátoros-elektromos hajtással is választható lesz.

Az E-Tech sorozat belépőmodellje ugyanazt a 26,8 kWh kapacitású, 188 kg tömegű akkumulátort kapja, mint a Dacia Spring Electric, de azzal ellentétben az első kerekek hajtó villanymotor csúcsteljesítménye már 65 lóerő; ECO-mód használatakor áll a vezető rendelkezésére a Daciánál csúcsnak számító 44 lóerő. A villanymotor nyomatéka „csak” 115 Nm, ami elmarad a Dacia 125 Nm-es értékétől, azonban így is sokkal fürgébb a Kwid E-Tech, a 0-100 km/óra gyorsulás például 4,5 másodperccel gyorsabban, 14,6 másodperc alatt megvan. Valószínűsíthető, hogy hamarosan a Dacia Spring Electric is megkapja a nagyobb teljesítményű hajtómotort, de egyelőre nincsenek hírek arról, hogy a kínai gyártásnál is bevezetik azt.