Nem egyszerűen megszabadította a tetejétől az RC kupét a Lexus, hanem az alkalmat megragadva alaposan meg is vadította annak megjelenését. Sikerült még drámaibbá tenni a hűtőrácsot, több él és hegyes sarok van a lökhárítókon, a felnik 40 küllősek…

De az LF-C2 elnevezésű tanulmánynál a kabrióvá alakítás során is odafigyeltek a részletekre, a tetődoboz fedelére két szolid dudort helyeztek, a kettő között pedig egészen a kardánalagútig nyúlik előre a karosszéria sárga színére fényezett betét. A kabrió egyébként 23 mm-rel hosszabb és 13 mm-rel alacsonyabb, mint az alapját jelentő RC kupé.

Nem csak a középkonzolt helyettesítették érintőképernyővel, de a kormány küllőire is érintésérzékeny felületeket raktak a kapcsolók helyett. Arról nem is beszélve, hogy amíg kint kifejezetten mozgalmas a megjelenés, az utastérben mindenható kék fénnyel próbálják nyugtatni a kedélyeket. Noha szemmel láthatóan komolyan gondolja a Lexus, hogy az új RC kupét megszabadítja a tetejétől, azt nem árulta el, mikor kerülhet a kereskedésekbe az új kabrió, és azt se tudjuk, milyen erőforrással valósították meg a kabriót.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!